Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:42:07 GMT

وضعیت لرستان تأسف‌بار است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۷۹۱

وضعیت لرستان تأسف‌بار است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: وضعیت استان تأسف‌بار است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار رئیس جمهور با نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جملی از اقشار مختلف مردم که امروز ۱۹ آذرماه صورت گرفت، با اشاره به ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، اظهار کرد: بانو مجاهده‌ای که اسوه صبر، ایثار، فداکاری، تلاش، مجاهدت و الگوی برای همه بانوان گرامی در ایران اسلامی، مسلمانان و شیعیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تقارن سفر رئیس‌جمهور با این میلاد مبارک برای لرستان منشأ خیروبرکت خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: مصوباتی که در جلسه شورای اداری خواهید داشت می‌توان تحول را با جهش برای استان در پی داشته باشد.

شاهرخی اضافه کرد: به وضعیت لرستان و به عمق مشکلات در همین چند ساعت پی بردید، وضعیت استان تأسف‌بار است البته داشته‌ها و ظرفیت‌های ما خیلی بیشتر از این کمبودها و کاستی‌ها است.

وی بیان کرد: ازاین‌رو افق برای ما روشن است که می‌توانیم آینده خوبی برای استانمان رقم بزنیم درخواست ما این است که نگاه هیات دولت و همراهان حضرتعالی بسان همان نگاهی است که شما در مجلس شورای اسلامی اعلام کردید و لرستان را جز استان‌های ویژه قرار دادید این نگاه به استان قرار بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد:  اگر چهار مولفه‌ای که خطبه‌های نماز جمعه امروز گفته شود محقق شود، می‌تواند استان را از قعر چاه بالا بکشد.

شاهرخی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم آینده خوبی با گروه‌های جهادی با جوانان انقلابی و جوانانی که دل در گرو رهبر معظم انقلاب دارند و با خرد جمعی، وحدت و انسجام آینده روشنی برای لرستان رقم زده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ايران مجلس شورای اسلامی لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

نماینده ولی فقیه در لرستان از پیگیری مسائل اساسی این استان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز، در نشست با اصحاب رسانه، گفت: فرهنگ و اقتصاد دو عنصری است که پیشرفت و ارتقای فرهنگی و دینی را به‌دنبال دارد.

او با بیان اینکه خبرنگاران با سخنی که می‌گویند و قلمی که به‌کار می‌برند جایگاه مهمی دارند، تأکید کرد: خبرنگاران نباید از روی حدس و گمان قلم بزنند و با مطالب بی‌پایه و اساس اذهان را مشوش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: آگاهی‌دادن درست و به‌دور از بداخلاقی‌ها، کینه و نفرت موردنیاز است و اهل رسانه در این راستا اولین گروهی هستند که این وظیفه را باید به‌درستی انجام دهند.

شاهرخی یادآور شد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دادن هم مورد نیاز ملت است و هم وظیفه کسانی است که گنجینه آگاهی و تدین  در اختیار آن‌ها قرار گرفته‌است.

او اضافه کرد: آزادی قلم و مطبوعات تصویب‌شدۀ قانون اساسی است و یک ملت آگاه آزادی را به ارمغان می‌آورد و مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح پایه‌گذاری شده‌است در رشد و کمال ملت تأثیر دارد.

نماینده ولی ‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: هشت مسئله اساسی را سال گذشته به‌عنوان امام‌جمعه خرم‌آباد با بهره‌گیری از اساتید حوزه و دانشگاه پیگیری کردیم.

شاهرخی با اشاره به ترویج سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده متذکّر شد: چهار برنامه محوری همچون تبیین مبانی فرهنگی عفاف و حجاب در خطبه‌های نمازجمعه و برگزاری مسابقات در سطح مدارس و فضاسازی محیطی برگزار شده‌است.

او ارتقای کیفی مراسم نمازجمعه، بزرگداشت سالروز اقامه نخستین نمازجمعه، بسط و گسترش جهاد تبیین با هدف بصیرت‌افزایی، بیان خدمات، توطئه دشمنان در جنگ شناختی و ارتقای کیفیت مدیریت مساجد را از دیگر مسائل محوری در لرستان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان شاهرخی با بیان اینکه هفت برنامه راهبردی را در بخش روحانیت دنبال کردیم، اعلام کرد: رصد وضعیت حوزه‌های علمیه و ارتباط با طلاب از جمله این برنامه‌ها بوده‌است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • ۱۸ هزار و ۹۱۵ کارگاه فعال ‌در لرستان وجود دارد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود