Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:06:11 GMT

مطالبه مردم لرستان رفع معضل بیکاری است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۸۱۱

مطالبه مردم لرستان رفع معضل بیکاری است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد گفت: منزلت اجتماعی و مسوولیت و محل مراجعه مردم بودن، موهبتی الهی و نعمتی بزرگ است.

وی گفت: کاری که بر عهده خدمت گزاران نهاده شده یک امانت است و هر کس در هر مکانی فرصت خدمت رسانی داشته باشد باید انگیزه و عملش امانتداری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت به لرستان گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور به لرستان منشأ برکت باشد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه احیای کارخانه‌های تعطیل شده موجب زدودن فقر از چهره لرستان و حل مشکل بیکاری جوانان و دیگر مشکلات اقتصادی می‌شود اظهار داشت: مردم لرستان در این سفر چند مطالبه جدی از رئیس جمهوری دارند.

وی عنوان کرد: احقاق حق آبه با تکمیل سد‌های نیمه تمام و در دست مطالعه، بازگشت کارخانه‌های تعطیل شده استان به چرخه تولید، ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه مراکز فرهنگی از جمله مساجد از مهمترین مطالبات مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، پرستاران را ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) برشمرد و گفت: مدافعان سلامت در دوران کرونا برای خدمت به جامعه ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گفت : هر چقدر میزان استقبال از واکسن کرونا بیشتر می‌شود امار بستری و مرگ و میر نیز کاهش می‌یابد.

وی با قدردانی از همراهی مردم برای واکسیناسیون کرونا گفت: این همدلی و همراهی را موجب زدودن هر چه سریع‌تر آثار بیماری کرونا از چهره استان و حمایت از کادر درمان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه در لرستان معضل بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است