Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:24:03 GMT

تونل مشاع برای مسافران دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۶۰۰۲

تونل مشاع برای مسافران دردسرساز شد

تونل مشاع یا همان تونل امامزاده هاشم جاده هراز امروز برای مردم دردسرهایی درست کرد و تعداد زیادی از ماشین ها که از این تونل عبور می کردند پنچر شده و مجبور به تعویض لاستیک خودروشان می شدند. به گفته سرپرست راهداری استان مازندران این مشکل برطرف شده اما برای این تونل باید فکر اساسی کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش های رسیده از سوی مردم و مسافران چاله بزرگی در تونل مشاع یا همان تونل امامزاده هاشم در جاده هراز ایجاد شده است که امروز دردسرهای بسیاری برای برخی مسافران ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که در این چاله میلگردهایی وجود دارد که خودروها پس از عبور از روی آن پنچر شدند و در برخی ساعات امروز صف های پنچرگیری پس از این تونل مشاهده شده است.

اسماعیل فولادی سرپرست اداره کل راهداری استان مازندران درباره این مشکل در گفت و گو با ایسنا گفت: بر اساس گزارش های رسیده طی ساعات گذشته راهداران را برای اصلاح این چاله به تونل هراز فرستادیم و هم اکنون در حال اصلاح آن هستیم که به نظر می رسد در حال حاضر این مشکل برطرف شده است اما باید برای حل اساسی مشکل تونل هراز تدبیری اندیشیده شود که به چندین میلیارد تومان اعتبار هم نیاز دارد.

وی افزود: تونل مشاع یا همان تونل امامزاده هاشم از زمان دولت دهم از سوی شرکت ساخت به بهره برداری رسید اما با توجه به وجود برخی مشکلات این تونل را تا کنون و به صورت قطعی تحویل نگرفته ایم. چرا که بارها اعلام کردیم که سقف این تونل نیاز به بازسازی و اصلاح اساسی دارد.

فولادی ادامه داد: برای حل اساسی مشکل تونل امامزاده هاشم باید این تونل مسدود شده و سقف آن ایزوله و آب بندی شود. چرا که از سقف این تونل آب چکه می کند و این اتفاق در طول مدت زمانی سبب ایجاد چاله و پوسیدگی محور می شود. بنابراین باید در ابتدا مطالعات ژئوفیزیکی و ژئوالکتریکی بر روی این تونل انجام شود و ضمن شناسایی و تغییر مسیر آب در بالادست، ایزوله آب بندی و روکش سقف تونل به صورت اساسی انجام شود تا شاهد این مسائل نباشیم و مخاطره ای برای مسافران به وجود نیاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تونل تونل امامزاده هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم

بازیکنان تورینو برای بازیکنان اینتر، قهرمان رقابت های سری آ در فصل 2023/24 تونل افتخار زدند.

دانلود (4.3MB)

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • اطلاعات نادرست چت جی پی تی در اتریش دردسرساز شد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • آسفالت فرسوده کمربندی یزد صدای رانندگان را درآورد + فیلم
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم