Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار خبرگزاری مهر، ائتلاف فتح عراق با صدور بیانیه ای چهارمین سالگرد پیروزی بر گروه تروریستی داعش را تبریک گفت و از جمهوری اسلامی ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی و حزب الله لبنان به علت حمایت از مردم عراق علیه تروریسم قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری المعلومه، در بیانیه ائتلاف فتح آمده است: در روز آزادسازی عراق همه جهانیان دریافتند عراقی ها ملتی شکست ناپذیر، صبور، پیروز و گوش به فرمان مرجعیت دینی هستند که چشم خود را به روی ظلم و ستم نمی بندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در چنین روزی سرزمین عراق آزاد شد، داعش شکست خورد و پیروزی بر پیشانی فرزندان قهرمان عراق اعم از حشد شعبی و نیروهای مسلح عراق نقش بست و همه مردم عراق متوجه شدند وحدت موضع و کلمه و پایبندی به اصل دفاع از کشورِ مقدسات، علت اصلی آزادسازی این سرزمین و بیرون راندن تروریستهای داعش از آن است.

ائتلاف فتح در بیانیه خود تأکید کرد: عراقی ها در چنین روزی فریاد آزادی سر دادند و جشن های شادی، کرامت و غیرت سراسر عراق را فرا گرفت و فرزندان شایسته حشد شعبی و سایر نیروهای مسلح عراق، اسطوره خرافات و دشمنی های داعش را سرنگون کردند.

ما به برادران خود در نیروهای مسلح و سایر فرزندان عراق که صاحب اراده ملی و قهرمانی بودند، درود می فرستیم و به فرماندهان برگزیده که با فداکاری های خود تاریخ ملی جدیدی را رقم زدند، اقتدا و تأکید می کنیم شهید ابو مهدی المهندس پیشگام حشد شعبی و سرفصل بارز نبردهای شرف، کرامت و پیروزی باقی خواهد ماند.

در پایان این بیانیه آمده است: از آیت الله سیستانی مرجعیت عالی دینی که فتوای تشکیل حشد شعبی را صادر کردند، قدردانی می کنیم و به ایشان و خانواده های شهدا و مجروحان دلاور، نیروهای مسلح، همه قهرمانان میدان کرامت و عزت و همه عراقی هایی که در تحقق این پیروزی بزرگ و ربّانی سهیم بودند، درود می فرستیم.

همچنین از همه طرف هایی که از عراق حمایت کردند و با رنج های ملت عراق تا کسب پیروزی همراهی کردند و در صدر آنها جمهوری اسلامی ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان و او برادران حزب الله لبنان قدردانی می کنیم و به آنها درود می فرستیم.

کد خبر 5372242

منبع: مهر

کلیدواژه: ائتلاف فتح عراق شکست داعش شهید سلیمانی ایالات متحده امریکا عراق ایران مذاکرات وین روسیه ولادیمیر پوتین عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین جو بایدن سوریه برجام امارات متحده عربی نیروهای مسلح ائتلاف فتح حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند