Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اتریش در واکنش به اظهارات یک مقام ارشد اتحادیه اروپا که گفته بود مذاکرات وین در مسیر منطقی در حال پیش رفتن است، این اظهارات به دیدگاه ما نزدیک است.

وی در این خصوص در توییتی نوشت: این اظهارات مقام ارشد اتحادیه اروپا به دیدگاه ما در مورد وضعیت گفت‌وگوهای وین نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکره‌کنندگان توانستند برخی سوء تفاهمات را که در پایان هفته گذشته با آن مواجه شدیم برطرف کنند و کار عملی را آغاز کردند.

در حال تکمیل ...

منبع: فارس

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در وین مقام اروپایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه روند تامین زمین در مقایسه با سال های گذشته افزایش بسیار زیادی پیدا کرده است گفت: در حال حاضر با همکاری تمامی دستگاه ها توانسته ایم زمین مورد نیاز برای بیش از ۲ میلیون نفر را تامین کنیم.

او افزود: در تلاش هستیم که اراضی مازاد را از دستگاه ها بگیریم تا روند ساخت مسکن تسریع شود.

وی اتصریح کرد: علاوه بر این، حدود ۱۳ هزار هکتار زمین نیز برای ایجاد شهرک‌های جدید در کشور مکان یابی شده که مجموع این زمین‌ها عدد بسیار قابل توجهی است.

وی ادامه داد: یکی از روش های تامین زمین از طریق توافقات است که با توجه به اهمیت موضوع ضمن کوشش همکاران در تحقق این امر باید در سلامت کار دقت شود تادر آینده با چالش و مشکل مواجه نشویم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن  با بیان اینکه  در بحث تامین زمین، طی دهه‌های گذشته شاهد یک عقب ماندگی در کشور بوده‌ایم گفت: در ۲ سال گذشته توانستیم میزان قابل توجهی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین کنیم.

وی  توضیح داد: در برخی از استان ها در بحث تامین زمین به ویژه در آنجا که با کمبود مواجه بوده‌ایم در قالب توافقات و تغییر و تحول اراضی اقدامات خوبی انجام شده و این اقدامات باید ادامه داشته باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!