Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن با ارسال نامه ای به همتای ایرانی خود از فدراسیون فوتبال ایران عذرخواهی کرده است. این نامه تکلیف پرونده بازیکن گابنی گل گهر سیرجان را روشن می کند.

به گزارش طرفداری، داستان بازیکن گابنی گل گهر تقریبا به خط پایان نزدیک شده است. گویا پس از آن که فدراسیون فوتبال به تفاوت سربرگ های دو نامه دریافتی از فدراسیون گابن مشکوک می شود، از طریق فیفا با این فدراسیون ارتباط برقرار می کند و در نهایت دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن با ارسال نامه ای که به امضای دبیرکل این فدراسیون رسیده، ادعا می کند یکی از نامه های قبلی جعلی بوده و مدعی می شود کارمندی که این نامه را جعل کرده حتما به کمیته اخلاق فیفا معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فدراسیون هر چه به ایمیل قبلی نامه می زد با پاسخ های مبهم مواجه می شد اما یک ایمیل تایید شده از سوی فیفا در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

به گفته یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال، نامه نگاری فدراسیون با فیفا و پیگیری فیفا جواب داد و دبیرکل فدراسیون گابن با ارسال نامه ای که رونوشت آن برای فیفا ارسال شده، توضیح کاملی در مورد نامه های قبلی که گویا برخی جعلی بوده، ارائه کرد. این نامه روز پنجشنبه به دست مسئولان فدراسیون فوتبال رسید. نامه ای با امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن و اشاره به این موضوع که یکی از دو نامه قبلی جعلی است.

طبق گزارشی که به دست طرفداری رسیده، در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن سوابق کامل بازیکن خارجی گل گهر که از سوی فدراسیون فوتبال مورد استعلام قرار گرفته بود، آمده و به این نکته اشاره شده که اریک باگناما برای یک اردوی کوتاه مدت و برگزاری بازی دوستانه به تیم ملی کشورش دعوت شده که دعوتنامه او به شکل جداگانه به باشگاه گل گهر ارسال خواهد شد.

فدراسیون فوتبال متن نامه ارسالی از دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن را به کمیته انضباطی فدراسیون ارائه کرده است. قرار است بر اساس این پاسخ رسمی که مورد تایید فیفا هم قرار گرفته، حکم نهایی در خصوص این پرونده صادر شود.

گویا چهارشنبه هم نامه ای از یک ایمیل جعلی به فدراسیون فوتبال رسیده بود اما در نامه ای که پنجشنبه ایمیل شده دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن توضیح داده تمامی نامه های دریافت شده از ایمیل قبلی فاقد اعتبار است. دبیرکل فدراسیون فوتبال گابن با عذرخواهی رسمی از همتای ایرانی خود تاکید کرده آنها پرونده کارمندی که به ایمیل قبلی دسترسی داشته و خودسر دست به نامه نگاری زده را به کمیته اخلاق فیفا می کشانند و اعلام کرده ایران هم می تواند در صورت تمایل، از این شخص به کمیته اخلاق فیفا شکایت کند.

به گفته یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال، دبیرکل فدراسیون بلافاصله پس از دریافت نامه دبیرکل فدراسیون گابن، نسبت به تایید امضا و صحت نامه دریافتی از طریق فیفا اقدام کرد که گویا فیفا نیز صحت ایمیل آخر را تایید کرده است. این نامه در حال حاضر در اختیار رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید:

جواب استعلام از گابن رسید؛ حکم اریک باگناما تا دوشنبه صادر می شود

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون گابن نامه ای گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان