Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@02:04:38 GMT

شهید عباس ورامینی كه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۶۴۳۹

کتاب «در هیاهوی سکوت»مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها و خاطرات اطرافیان شهید عباس ورامینی و تأثیر این شهید بر دیگران است و کمک می‌کند خواننده با واقعیت زندگی این فرد بزرگوار آشنا شود.

خبرگزاری میزان - کتاب «در هیاهوی سکوت» تألیف جواد کلاته عربی، شامل زندگی‌نامه شهید عباس ورامینی، رئیس ستاد لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص)، به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ چهارم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب نخستین‌بار اسفند ۹۷ منتشر شد و خرداد ۹۸ به چاپ دوم رسید. چاپ سوم آن نیز تیرماه سال ۹۹ عرضه شد.

این اثر مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها و خاطرات اطرافیان شهید عباس ورامینی و تأثیر این شهید بر دیگران است و کمک می‌کند خواننده با واقعیت زندگی این فرد بزرگوار آشنا شود.

کتاب در چهار بخش زندگی شهید عباس ورامینی را روایت می‌کند. در بخش اول به پیشینه آباء و اجدادی شهید ورامینی و در بخش دوم نیز به ماجرای سال‌های انقلاب و لانه جاسوسی پرداخته شده است. بخش سوم و چهارم هم به ورود شهید ورامینی به عرصه جنگ و نحوه شهادت او می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

شخصیت شهید ورامینی، فردی تحصیل‌کرده و متمایز از اطرافیان خود بوده است. او در جریان تسخیر لانه جاسوسی به‌عنوان مسئول عملیات منصوب شد و، چون به خدمت سربازی رفته و تجربیات زیادی اندوخته بود، پس از تشکیل سپاه و احساس نیاز به نیرو‌های باتجربه، وارد این نیروی نظامی مردمی شد. شهید ورامینی با وجود مسئولیت و مقامی که داشت، در عملیات‌های مختلف همراه نیرو‌های رزمنده و شناسایی پیشروی کرده و در منطقه نبرد حضور پیدا می‌کرد.

«در هیاهوی سکوت» چهار فصل اصلی با عناوین «محله فراموش‌نشدنی»، «سال‌های پرالتهاب»، «به‌سوی دانشگاه جبهه» و «در هیاهوی سکوت» دارد.

چاپ چهارم این‌کتاب در ۳۷۶ صفحه به بهای ۷۰ هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات انتشارات 27 بعثت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات انتشارات 27 بعثت شهید عباس ورامینی هیاهوی سکوت شهید ورامینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسؤل مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسن رستگار پناه افزود: خدمات ارزشمند شهدای گرانقدر در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خدماتی ارزشمند و بزرگ است که ما باید همواره قدردان نقش بی بدیل شهیدان در امنیت روز افزون جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به فتنه‌های دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان این نظام با طراحی‌ها و توطئه‌های مختلف یک روز با داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری و روز دیگر با ایجاد فتنه، اغتشاش و ترویج فرهنگ بی حجابی و بد حجابی در داخل کشور را می‌آوردند و باید مردم ولایتمدار کشورمان بویژه جوانان و نوجوانان مومن ایران اسلامی هوشیار و با بصیرت باشند تا توطئه‌های آنان خنثی و نابود شود.

سردار سرتیپ رستگار پناه با تاکید بر آمادگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه، بسیج و ارتش افزود: دشمنان در برابر قدرت نظامی ایران اسلامی ناتوان هستند و به همین سبب می‌کوشند از طریق جنگ نرم رسانه‌ای فرهنگی، بویژه فرهنگ ابتذال بی حجابی به کشور ضربه بزنند که باید در برابر آنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ و به یاد ماندنی وعده صادق در واقع پاسخ محکم و دندان شکن به تعرض رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک ایران اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • اعلام خبر شناسایی پیکر شهید عباس رمضانی
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند