Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازیکنان ما بعد از زدن گل اول فکر کردند بازی تمام شده است.

خبرگزاری میزان - اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پس از بازی مقابل گل‌گهر صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بد بازی نکردیم و شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم. بازیکنان ما بعد از زدن گل اول فکر کردند بازی تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستمزد یک بازیکن آن‌ها هزینه یک سال باشگاه ما است. اگر گل دوم را می‌زدیم شاید ۲ بریک می‌بردیم. حریف با تجربه‌تر بود و پیروز شد.

*حریف بهترین مهره‌های فوتبالی را دارد. همه شکست‌ها تلخ است. بازیکنان باور نداشتند که می‌توانستیم برنده شویم. ۴۰ سال است که در فوتبال حضور دارم و هزار بار برده‌ام و باخته ام و امروز هم شانس داشتیم که برنده شویم. فشار روی تیم ما خیلی زیاد است وقتی گل زدیم همه دیدند که چه فشاری روی من است. خیلی خوب بازی کردیم که از نشانه‌های پیشرفت است. من چه باشم چه نباشم این تیم در رده دهم یا یازدهم جدول لیگ قرار می‌گیرد و در لیگ برتر ماندگار است.

*البته مشکلات تیم باید حل شود. همه مسئولان باید کمک کنند که در این صورت شرایط تیم بهتر خواهد شد. مالک باشگاه هم باید تصمیم بگیرد که تیم به اینجا بیاید و باید کمک کنند و مسکن و زمین فوتبال بدهند، در آنجا اکنون اسپانسر گرفته است. من هم آمده ام کمک کنم. اگر من نمی‌آمدم تیم سقوط می‌کرد و بازی با تیم مسجدسلیمان هم انجام نمی‌شد.

*اگر من نبودم دو بازی در میدان حاضر نشده بود و طبق قانون از جدول لیگ کنار گذاشته می‌شد و به رده پایین‌تر سقوط می‌کرد. الان هم در لیگ هستیم. امروز بازی دهم بود! نمی‌دانم نهم بود. اگر برده بودیم تمام لیگ را برده بودیم این تیم به سپاهان ۴ گل زده است. من تسلیم هستم و از همه هواداران فوتبال عذرخواهی می‌کنم. بازهم عذر خواهی می‌کنم، زیرا باید برنده می‌شدیم تا لبخندی بر روی لب تماشاگران و شما می‌آمد.

*دیروز هم گفتم چه باشم چه نباشم این تیم سقوط نمی‌کند، روند تیم خوب است. وظیفه‌ام را تا الان انجام داده ام و به تیم کمک کرده‌ام این تیم مثل ابومسلم برای من است. ابومسلم تمام زندگی ام بود. آمده ام کمک کنم. کمکم این بود که تیم در لیگ برتر هست اگر نبودم شاید تیم اوت می‌شد.

*این تیم بحث فنی ندارد. مسایل دیگری دارد. هر هفته می‌گویند این اتفاق و آن اتفاق می‌افتد. بازیکنان در هول و ولا هستند که چه اتفاقی رخ می‌دهد تیم به تهران می‌رود یا به مشهد می‌رود؟ اگر سه چها بازیکن به این تیم اضافه شوند تیم در جدول می‌ماند. قول میدهم این تیم مشکلی نخواهد داشت.

*من نمی‌خواهم ایراد بگیرم. تعداد بازیکنان ما کم هستند و دربرخی پست‌ها یار نداریم. نصفه بازیکن هم نیاوردم. فقط عکاشه بعد از آمدن من آمد.

*اگر من را می‌شناسید که در فوتبال بوده‌ام و به اینجا رسیده‌ام. هیچ وقت کسی به من نمی‌گوید کدام بازیکن را در ترکیب بگذارم. اگر همسرم هم به من بگوید که از چه بازیکنی استفاده کنم گوش نمی‌کنم کار خودم را می‌کنم. من را می‌شناسید. زور مربیگری‌ام اینگونه است که کسی نمی‌تواند به من بگوید فلانی را بگذار فلانی را نبر و... اگر می‌خواهید با من ور بروید که هیچ!

*شما را الان شناختم همان فردی هستی که در فضای مجازی به من توهین می‌کنی! چیزی به تو نمی‌گویم. من که بچه امروز نیستم شما امروز به فوتبال آمدید. من از سال ۱۳۵۰ در فوتبال هستم و بالا و پایین این فوتبال را دیده ام، خودتان دیده‌اید ۷ تیم به لیگ برتر آورده ام. تیم را بخواهید بالا بیاورید کار هرکسی نیست.

*چندین تیم را در لیگ برتر حفظ کرده ام و از خطر سقوط نجات داده‌ام. تیم سیاه جامگان که اوت بود را نجات دادم. من برای کمک به این تیم آمده ام. روزی که از پدیده اخراج شدم دستیارم سرمربی شد تا امروز ناراحت بودم. آمدم که بگویم ناراحتم از برخی شما که یک نفر ننوشت چرا میثاقیان را اخراج کردید و دستیارش سرمربی شد.

*دیروز گفتم حالا می‌آیید و غصه‌ام را می‌خورید و می‌گوید چرا سرمربی این تیم شده‌اید تیم در حال سقوط است. آن‌هایی که فوتبال را می‌دانند می‌فهمند من اولین مربی این شهرم. افتخاراتم را در فوتبال این شهر دیده‌اید. من بچه امروز نیستم که سابقه ام مشخص است.

*سید تو که من را می‌شناسی یک عمر باهم بوده‌ایم! نمی‌توانم در این مورد موضع بگیرم چه باید بگویم. فکر کن من یک مربی غیر بومی هستم. صدرصد من در نتایج تیم سهیم هستم.

*چه عیبی دارد. مالک تیم تمرینات را به خارج از استان برده من چه کنم؟ اگر من به تمرین نروم تیم به مشهد می‌آید؟ زمانی که من را اخراج کردند و دستیارم سرمربی شد ازمن دفاع کردید؟! زمانی که در هفته دهم من را از سیاه جامگان اخراجم کردند از من دفاع کردید. من در پدیده موفق نبوده ام، اما می‌گویم اگر تعامل شود و مسئولان استان کمک کنند و تیم به شهر مشهد برگردد و مسئولان استان آشتی بدهند تیم در لیگ برتر می‌ماند. شما همه به سمت من حمله می‌کنید. یک آقایی نوشته میثاقیان با کتانی و شلوار پاره به مشهد آمد و ما او را میثاقیان کرده‌ایم! من قلبم کنده شده است. من در مورد شغلم خودم صحبت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: میثاقیان: گل‌گهر مربی قدری دارد/ اگر موفق نشوم باید بروم

انتهای پیام/

برچسب ها: میثاقیان پدیده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدیده میثاقیان پدیده لیگ برتر اگر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت سپاهان و نساجی رد شد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در روز بیستم فروردین ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. در این بازی نماینده آبادان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد، اما باشگاه سپاهان بابت استفاده رقیب از مهاجم غیرمجاز شکایت کرد. کمیته انضباطی رای خود را در این پرونده به شرح زیر اعلام کرد:

 در خصوص شکایت باشگاه سپاهان علیه باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام آقای ابوباکار تراولی در بازی مورخ ۱۳۰۳/۱/۲۰ دو تیم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با این توضیح که بر اساس بند ۲-۲-۲ دستورالعمل جذب مربیان و بازیکنان خارجی در صورت تمایل تیم‌های داخلی در به کارگیری بازیکنان خارجی آفریقایی غیر مطرح در بند ۲-۲ لازم است بازیکنی که در دو سال قبل از انعقاد قرارداد با تیم ایرانی سابقه حداقل ۴ بازی رسمی و دوستانه ملی در کارنامه خود دارد برگزیده شود و بازیکن مذکور نیز با توجه به اینکه گامبیایی می‌باشد مشمول این مقررات بوده در حالی که فاقد چنین سابقه‌ای می‌باشد و تعداد بازی ملی او طی دو سال اخیر تنها دو عدد بوده است.

با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به دفاعیات باشگاه صنعت نفت آبادان و نیز پاسخ استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ فوتبال و همچنین پاسخ استعلام صورت گرفته از طریق دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال کشور سوئد و اصله به این کمیته طی نامه شماره ۱۴۰۳۱۱۴۳۱ مورخ ۱۴۰۳/۱/۲۸ که بیانگر وجود سابقه ۹ بازی در سال ۲۰۲۲ و ۲ بازی در سال ۲۰۲۳ برای بازیکن مورد شکایت در لیگ فوتبال کشور سوئد می‌باشد و نیز ITC مورخ ۵ مارچ ۲۰۲۴ صادره از کشور سوئد در خصوص این بازیکن و با لحاظ اینکه طبق بند -۲-۵-۲ از دستور العمل جذب بازیکنان و مربیان خارجی مصوب ۱۴۰۰/۵/۱۷ هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که حاکم بر موضوع می‌باشد آن دسته از بازیکنانی که در دو فصل گذشته مسابقات برخی کشور‌های اروپایی از جمله سوئد در صورتی که حداقل در هشت مسابقه از مسابقات رسمی باشگاه سابق در بالاترین لیگ سراسری و جام حذفی آن کشور بازی کرده باشند می‌توانند با باشگاه‌های لیگ برتر کشور قرارداد منعقد نمایند در نتیجه بازیکن ابوبا کار تراولی نیز مشمول این بند از دستورالعمل بوده و قرارداد منعقده با ایشان نیز منطبق با مقررات ابلاغی تشخیص و در نتیجه به لحاظ عدم احراز تخلف موضوع ماده ۶۱ مقررات انضباطی مسند به ماده ۹۵ این مقررات حکم بر برائت صادر می‌گردد.

در خصوص شکایت باشگاه نساجی مازندران علیه باشگاه صنعت نفت و بازیکن آقای ابوباکار تراولی با طرح ادعای مشابه فوق نیز با توجه به اینکه بازی دو تیم در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ برگزار و شکایت باشگاه نساجی بر اساس استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۱۵ مطرح شده است در نتیجه صرف نظر از صحت و سقم موضوع به لحاظ طرح شکایت خارج از مهلت مقرر ۲۴ ساعت مستند به مواد ۲۵ و ۹۰ مقررات انضباطی قرار توقف رسیدگی صادر می‌گردد. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدید نظر خواهد بود.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است