Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب الدین عزیزی خادم درمورد مسائل روز فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین عزیزی خادم درباره امضای قرارداد همکاری با فدراسیون فوتبال قطر گفت: تیم ملی بزرگسالان ما بتواند آنجا اردو داشته باشد با توجه به شرایط قرعه‌ای که دوازدهم فروردین ماه سال آینده قرعه کشی می‌شود باید وضعیت قرعه را ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا برنامه ریزی کنیم.

بعد از جام جهانی با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم؟ عزیزی خادم گفت: توافق را انجام دادیم که بخش مهمی از اردوهای تیم ملی بزرگسالان ما قبل از ورود به جام جهانی در قطر برگزار شود. این توافق شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ در جام جهانی نیز گفت: انشاالله. فعلا که هستند کارشان را انجام می‌دهند و آنها را هم حمایت می‌کنیم. از کادرفنی و بازیکنان تیم ملی رضایت کامل داریم.

او درمورد پاداش بازیکنان تیم ملی همینطور گفت: پس و پیش می‌شود ولی حتما انشالله پاداش‌ها پرداخت خواهد شد. 

عزیزی خادم درخصوص ارزآوری تیم ملی در صورت صعود به جام جهانی عنوان کرد: ۱۲ میلیون دلار را فیفا خواهد داد و نزدیک به چهار میلیون دلار هم AFC خواهد داد که نزدیک به ۱۶ میلیون دلار می‌شود. امروز به لطف الهی در مسیر سریعترین صعود پیش می‌رویم و هم اینکه هزینه ها قابل مقایسه نیست. 

عزیزی خادم درمورد وضعیت مهدی طارمی همینطور بیان کرد: امیدوارم که در بازی با عراق مهدی طارمی هم باشد و این تعامل هم برقرار شود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم دراگان اسکوچیچ مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ شهاب الدین عزیزی خادم مهدی طارمی عزیزی خادم جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم

وزیر خارجه کشورمان به مناسبت روز معلم پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در پیامی در شبکه ایکس نوشت: معلمی شغل انبیاست. روز معلم را به تمام اساتید و معلمان عزیزی که چراغ علم و آگاهی را در دل و جان فرزندان این مرز و بوم کهن روشن می‌کنند، تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آنان سلامتی، توفیق و بهروزی مسئلت می‌کنم.

به معلمین عزیزی که در مناطق دور دست، زندگی‌خود را وقف آموزش فرزندان وطن و اعتلای ایران عزیز کرده‌اند، تبریک ویژه و خدا قوت می‌گویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس