Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@21:28:31 GMT

سرمربی سابق استقلال، گزینه اول شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۷۴۴۹

سرمربی سابق استقلال، گزینه اول شهرخودرو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال شهرخودرو اصلا شرایط خوبی در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر ندارد و شکست برابر گل گهر وضعیت این تیم را وخیم‌تر هم کرد تا حالا آنها با تحمل ۷ شکست و گرفتن فقط دو امتیاز با دو تساوی، قعرنشین لیگ بیست و یکم باشند.
شهرخودرو که پیش فصل عجیب و غریبی را تجربه کرد و اکبر میثاقیان پس از حواشی فراوان جای رضا مهاجری را گرفت، حالا بار دیگر در آستانه تغییر در کادر فنی قرار گرفته تا یکی از نمایندگان فوتبال ایران در آسیا طی سال های اخیر در لیگ بیست و یکم به دسته اول سقوط نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنطور که شنیده می‌شود در حال حاضر که به نظر می رسد کار اکبر میثاقیان در این تیم به پایان رسیده است، محمود فکری بیش از سایر گزینه ها به نیمکت شهرخودرو نزدیک شده و گزینه اول فرهاد حمیداوی مدیرعامل باشگاه به شمار می رود.
فکری در لیگ نوزدهم توانست با حضور در نساجی مازندران ضمن اینکه این تیم را از منطقه سقوط دور کرد، مقدمات حضورش در استقلال را نیز فراهم کند و حالا پس از جدایی از استقلال و حفظ نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر، حالا به نظر می رسد با مسئولیت حفظ شهرخودرو بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازخواهد گشت.
دیدار بعدی شهرخودرو در آبادان مقابل شاگردان منصوریان است و باید دید تا آن مسابقه چه تصمیمی برای کادر فنی این تیم گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تقابل کی‌روش- برانکو منتفی شد

۲۵۷ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمود فکری باشگاه استقلال باشگاه شهر خودرو لیگ برتر بیست و یکم محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک صنعت نفت را شکست بدهد تا با ۲۸ امتیاز کاملا از شرایط سقوط دور بشود.

هوادار تهران با ۲۹ گل زده از همه تیم‌های نیمه دوم جدول هجومی‌تر بوده‌اند و در مجموع ششمین خط حمله برتر لیگ را تشکیل داده‌اند.

نتایج هوادار با مسعود شجاعی اغلب پرگل بوده و آنها حتی تساوی‌هایشان نیز بدون گل و خسته کننده نیست.

شجاعی در شرایطی هوادار را تحویل گرفت که این تیم سه شکست متوالی و بدون گل زده را تجربه کرده بود که آخرین آن باخت پنج بر صفر برابر سپاهان بود. با این حال او هوادار را دگرگون کرد و این تیم طی ۱۴ بازی حضور او، ۶ برد، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور را تجربه کرده است.

هوادار مدل شجاعی طی این مدت تنها در دو بازی برابر مس و استقلال تهران موفق به گلزنی نشده و در ۱۲ بازی دیگر ۲۳ گل به ثمر رسانده که آماری جذاب و جالب توجه محسوب می‌شود.

بنفش پوشان هفته آینده باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و این درحالی است که در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد