Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش برمک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا گفت: پرسپولیس در حال حاضر بیش از گذشته به آرامش نیاز دارد و با بازگشت آرامش به تیم، پرسپولیس دوباره به روند مطلوب خود خواهد رسید.

کوروش برمک، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در مورد بازی اخیر سرخ ها برابر هوادار به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این دیدار دو نیمه متفاوت داشت که می توانست در نهایت با پیروزی پرسپولیس به پایان برسد اما اتفاقات و اشتباهاتی باعث شد تساوی نتیجه نهایی این بازی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دستیار فرشاد پیوس در تیم شهرداری آستارا در مورد ترکیب اصلی سرخ ها در این بازی افزود: یحیی مربی است که کمتر در ترکیب اصلی تیمش دست به تغییر می زند و در این دیدار هم در مجموع انتخابات خوبی را برای بازی داشت و با سیستم هجومی که چیده بود، مشخص بود که برای پیروزی برنامه دارد اما در دقایقی از بازی پرسپولیس در ساختار دفاعی اش خوب نبود و غافلگیر شد و متاسفانه روی دو ضربه ایستگاهی دروازه اش باز شد که این اتفاق خوبی برای پرسپولیس نبود و عدم یارگیری خوب در این صحنه ها کاملا مشهود بود.

وی در ادامه تصریح کرد: به هرحال تنها کادر فنی این تیم از شرایط بازیکنان در طول هفته و تمرینات مطلع هستند اما من انتظار داشتم سیامک نعمتی در این بازی در ترکیب اصلی به میدان برود ولی با صلاحدید کادر فنی این اتفاق در دقایق پایانی رخ داد اما در نهایت این بازیکن با گلزنی در دقیقه پایانی مانع شکست پرسپولیس شد.

این پیشکسوت افزود: اگر چه در این دیدار اشتباهات داوری به خصوص در صحنه گل دوم هوادار مشهود بود و نمی توان از اشتباه بزرگ داور در این دیدار به راحتی عبور کرد اما پرسپولیس در دقایقی از بازی در جای‌گیری و یارگیری اشتباهاتی داشت که این اشتباهات باعث تنبیه تیم شد. طبیعی بود که تیمی مثل هوادار که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذارد، برای بازی برابر تیمی که 5 قهرمانی متوالی در لیگ برتر و دو نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را یدک می کشد، مجبور است بازی بسته و تاخیری را انجام دهد و این موضوع که هوادار روبروی پرسپولیس بسته بازی کرد و در طول بازی قصد داشت با وقت کشی زمان را به نفع خود بگذراند، اتفاق عجیبی نبود.

کوروش برمک با اشاره به این تساوی و شرایطی که برای پرسپولیس ایجاد شده است به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در حال حاضر شرایط بد و بحرانی ندارد و از نظر فنی و فوتبالی شرایط مطلوبی دارد؛ تنها مساله ای که این تیم در حال حاضر با آن دست به گریبان است، این است که به نظر می رسد در حال حاضر فشار روحی و روانی ویژه ای روی پرسپولیس است و باید این فشار از روی تیم و بازیکنانش برداشته شود. نفراتی که در حال حاضر در ترکیب پرسپولیس حضور دارند، همان نفراتی هستند که در این سال های اخیر بهترین نتایج و عملکرد فنی را از خود به نمایش گذاشته اند ولی در حال حاضر با فشار روانی روبرو شده اند که این فشار می تواند از روی تیم برداشته شود. در حال حاضر مسوولیت ویژه ای برعهده پیشکسوتان و هواداران است و باید پشت تیم و کادرفنی اش باشند و حمایت خود را از روی تیم برندارند تا کادرفنی هم با تدابیر لازم ریکاوری ذهنی و روانی را برای این تیم ایجاد کرده و پرسپولیس بتواند به روزهای خوب خود بازگردد. این تمی در حال حاضر بیش از گذشته به آرامش نیاز دارد و با بازگشت آرامش به این تیم، پرسپولیس دوباره به روند مطلوب خود خواهد رسید.

وی در مورد بازی پرسپولیس برابر پیکان که در دیدار اخیرش با سه گل مغلوب استقلال شد، گفت: پیکان مقابل استقلال غافلگیر شد و سه گل دریافت کرد و گرنه می توانست در آن دیدار برابر استقلال به گل برسد. در هر صورت پرسپولیس زخمی به پیکان شکست خورده رسیده است و امیدوارم با تدابیر خوب کادرفنی پرسپولیس بتواند در این دیدار نتیجه لازم را کسب کرده و به پیروزی دست پیدا کند.

این مهاجم سال های دور پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که به مهاجمان حال حاضر تیم گل محمدی می شود، تاکید کرد: پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد و نباید از آنها انتقاد شود. آل کثیر همان مهاجمی است که در فصل قبل گل های مهمی را برای پرسپولیس به ثمر رساند و نباید فراموش کنیم مهدی عبدی همان مهاجمی است که حتی در فینال آسیا برای پرسپولیس گلزنی کرد. درست است این نفرات در چند بازی اخیر گلزنی نکرده اند ولی تلاش آنها قابل تقدیر است، ضمن این که همان فشار روحی و روانی که روی مجموعه پرسپولیس وارد شده، روی آنها هم وجود دارد و با برداشتن این فشار روحی و روانی، کیفیت فنی و فوتبالی این مهاجمان هم به روزهای خوب خود برخواهد گشت و  من اطمینان دارم با رفع  این مساله باز هم شاهد گلزنی آنها برای پرسپولیس خواهیم بود. 

انتهای پیام // 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس شهرداری انتخابات لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا برنا روحی و روانی پیشکسوتان استقلال گل محمدی آسیا قهرمانی پیکان هوادار کوروش برمک پیشکسوت پرسپولیس برای پرسپولیس حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند