Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات تنیس جام حذفی بانوان کشور، به مدیریت سمیرا قدسی و با سرداوری شروین صفوی داور نشان سفید کشورمان پس از ۲ هفته رقابت تنیسور‌ها در زمین‌های المپیک کیش سرانجام با انجام دیدار فینال به پایان رسید.

بر این اساس، فینال رقابت‌های جام حذفی بانوان کشور بین تیم‌های یر ب یر و آکادمی تنیس اسفندیاری کرمان برگزار شد که در نهایت نماینده البرز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم آکادمی تنیس اسفندیاری کرمان عبور کند تا عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار بخش انفرادی سابینا شایلدولینا از تیم اکادمی تنیس اسفندیاری کرمان با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ ماندگار فرزانی را برد.

در دومین مسابقه بخش انفرادی شهرزاد بانی سعید از تیم یر ب یر با نتیجه ۲-۶ و ۱-۶ از سد میترا ابراهیمی عبور کرد تا نتیجه نهایی با انجام دیدار بخش دو نفره مشخص شود.

با انجام دیدار دو‌نفره، تیم یر ب بر با ترکیب رومینا زینالی و ماندگار فرزامی با نتیجه (۴-۶) مقابل تیم آکادمی تنیس اسفندیاری با ترکیب سابینا شایلدولینا – میترا ابراهیمی به پیروزی رسید.

به این ترتیب تیم یر ب یر با ترکیب ماندگار فرزامی، رومینا زینالی، شهرزاد بانی سعید به مربیگری نازنین سیوشانسی و سرپرستی باران بارانی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

تیم آکادمی تنیس اسفندیاری کرمان نیز با ترکیب سابینا شایلدولینا، میترا ابراهیمی و صدف ایرانمتش نایب قهرمان شد.

تیم‌های k۲ الف و ملیوان هم عنوان سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان ورزش بانوان تنیس خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان