Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@09:00:58 GMT

بوتاکس لب و لیفت صورت شترها دردسر شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۸۲۷۲

بوتاکس لب و لیفت صورت شترها دردسر شد! +عکس

به گزارش alhurra؛ گزارش‌ها حاکی از آن است که مدیریت جشنواره شتر عربستان هر شتری را که تحت هرگونه عمل جراحی یا تزریق قرار گرفته‌ را از مسابقه حذف کرد، زیرا برخی از مالکان با انجام این اقدامات خریداران را فریب داده و قیمت شتر‌ها را افزایش می‌دهند.

پرورش دهندگان شتر برای دریافت جوایز ۶۶ میلیون دلاری رقابت می‌کنند که در آن استفاده از تزریق بوتاکس یا لیفت صورت برای جذابیت بیشتر شتر‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده یک کمیته پزشکی در حال انجام "معاینه بالینی" با استفاده از تجهیزات ویژه از جمله اشعه ایکس، دستگاه‌های سونار سه بعدی، علاوه بر آزمایش‌های پزشکی برای تجزیه و تحلیل ژن‌ها است.

گفتنی است که این جشنواره هرساله در عربستان برگزار می‌شود و شامل فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، ورزشی و تفریحی با هدف «ریشه‌یابی میراث شتر» و ترویج آن در فرهنگ عربستان سعودی است.

منبع: فردا

کلیدواژه: شتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین

ولی‌عهد عربستان در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر مخالفت «قاطعانه» کشورش با کوچ اجبار مردم فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی روز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصادی ریاض میزبان «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بود.

بن سلمان ضمن تأکید بر مخالفت کشورش با کوچ اجباری فلسطینیان تصریح کرد: «عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به کار می‌گیرد تا مانع از تشدید تنش‌ها و جلوگیری از گسترش آن در منطقه شود.»

به گزارش خبرگزاری دولتی عربستان «واس»، ولیعهد سعودی همچنین بر «ایستادگی همیشگی عربستان در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوق مشروع‌اش و دستیابی به صلح عادلانه و پایدار» تأکید کرد.

در این نشست همچنین «وضعیت تشدید حملات نظامی در غزه و حومه و بدتر شدن وضعیتی که جان غیرنظامیان و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کند» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • رسانه صهیونیست هدف اصلی سفر بلینکن به ریاض را فاش کرد
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب