Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، رویترز نوشت، طرح «متوقف‌کردن پهپادهای ایران» در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد. 

پیش از این، شماری از نمایندگان جمهوری‌خواه و دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، با ابراز نگرانی از توانمندی پهپادی ایران، طرحی را برای مقابله با آن ارائه کرده‌اند. 

بر اساس این گزارش، این طرح که تحت عنوان «قانون توقف پهپادهای ایران» ارائه شده است، در هماهنگی با تحریم‌های فعلی بوده و عرضه، فروش یا انتقاد پهپاد را نیز در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این طرح توسط «گریگوری میکس» نماینده دموکرات و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان، «مایکل مک کال» نماینده جمهوری‌خواه، «تد دوچ» نماینده دموکرات و «جو ویلسون» نماینده جمهوری‌خواه ارائه شده بود. 

این قانون‌گذاران اعلام کرده‌اند که هدف از ارائه چنین طرحی، ممانعت از دستیابی ایران و هم‌پیمانان آن به پهپادهایی است که می‌تواند برای حمله به آمریکا یا متحدان آن مورد استفاده قرار گیرند.

کد خبر 642406 برچسب‌ها ایران و آمریکا هواپیما - پهپاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا هواپیما پهپاد مجلس نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس جدول مربوط به مصارف استانی در بودجه سال ۱۴۰۳ را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کارهای جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • ضرب‌الاجل به پاستور