Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سلسله دستاوردهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در نبرد با عناصر وابسته به عربستان سعودی در نقاط مختلف استان و شهر مأرب همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی به تازگی دستاورد جدیدی را در نبرد با عناصر سعودی محقق ساخته اند. طبق اعلام رسانه های یمنی، ارتش و کمیته های مردمی این کشور بر مهمترین پایگاه گروه تروریستی القاعده در جنوب مأرب مسلط شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المسیره اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از سلسله درگیری های شدید و طاقت فرسا با عناصر سعودی در منطقه «وادی عبیده» موفق شدند بر پایگاه «کری» به عنوان مهمترین پایگاه القاعده در جنوب مأرب سیطره یابند.

این درحالی است که اخیراً «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی پیرامون نبرد مأرب گفته بود: نیروهای مقاومت یمن به لحظه تحقق پیروزی نهایی در «مأرب» نزدیک شده اند.

وی افزود: مردم یمن خواستار آزادسازی هرچه سریع‌تر مأرب هستند. نیروهای مسلح ما از سوی مردم برای آزادسازی مأرب تحت فشار قرار دارند. شکست متجاوزان در مأرب به مثابه شکست آنها در دیگر جبهه‌ها است.

البخیتی یادآور شد: سعودی‌ها و متحدانشان خود به خوبی می‌دانند که کنترل نیروهای یمنی بر شهر مأرب بدترین سناریو برایشان محسوب می‌شود. آزادسازی مأرب به پایان محاصره همه جانبه علیه یمن منجر خواهد شد.

وی عنوان کرد: متجاوزان در حال حاضر به دنبال آن هستند تا بر روی پیشروی‌های گسترده نیروهای یمنی در جبهه مأرب سرپوش بگذارند. پیام‌مان به متجاوزان این است که آنها دیگر قادر نیستند محاصره را به ما تحمیل کنند.

کد خبر 5372501 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: القاعده استان مأرب یمن ایالات متحده امریکا عراق ایران مذاکرات وین روسیه عربستان سعودی ولادیمیر پوتین فلسطین رژیم صهیونیستی جو بایدن اوکراین برجام سوریه لبنان نیروهای یمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی