Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در طرح نظارتی شب یلدا شش تیم بازرسی بر بازار و مراکز عرضه قزوین نظارت می‌کنند.

به گزارش بازارنیوز، هوشنگ محمدی با اشاره به ادامه گشت‌های تعزیرات استان گفت: در راستای ایجاد ثبات در بازار به همراه نماینده، سازمان صمت و جهاد کشاورزی از یک کارخانه بزرگ تولید مواد معدنی به علت ارائه محصولات تقلبی به بازار بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در جریان بازرسی مشخص شد کارخانه تولیدی توسط یک بانک توقیف شده، اما محصولات آن بفروش می‌رسد که بلافاصله مدیر عامل احضار و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه‌های ذی ربط ارجاع شد تا تعیین تکلیف شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین عنوان کرد: بازرسی‌ها منجر به کشف محصولات دپو شده یک نمایندگی پخش قطعات خودرو نیز شد که از ارایه محصولات خودداری می‌کرد و محل نگهداری اقلام یدکی پلمب و در اختیار کارشناسان قرار گرفت.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدید‌های تعزیرات حکومتی برای طرح شب یلدا گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، از تمامی واحد‌های مرتبط در این خصوص اعم از شیرینی فروش‌ها آجیل فروشی‌ها بازار میوه و... و. در اوقات اداری و غیر اداری با برگزاری گشت مشترک نظارت بر بازرسی‌های دستگاه‌های ذی ربط را داریم و با هرگونه ترک فعل واقدامی که سبب بی ثباتی بازار شود بطور قاطع برخورد می‌کنیم.

بازرسی مستمر از مراکز بین راهی قزوین
وی ادامه داد: تا کنون در خصوص طرح شب یلدا بیش از ۱۰ گشت برگزار شده است و از مراکز بین راهی نیز بطور مستمر بازرسی می‌شود.

محمدی یادآور شد: در گشت سیار روز جمعه از این واحد‌ها تخلفاتی مانند عدم رعایت اصول بهداشتی، گرانفروشی و عرضه کالا‌های قاچاق محرز شد که ضمن تشکیل پرونده، با تشدید مجازات‌ها در شعب تخصصی با این متخلفین برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با متخلفین این طرح بنابر قانون و در نظر گرفتن شعب ویژه رسیدگی و حداکثر مجازات برخورد خواهد شد.



/روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین

برچسب ها: نظارت بر بازار ، نظارت ، تعزیرات حکومتی ، شب یلدا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Pvv

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نظارت بر بازار نظارت تعزیرات حکومتی شب یلدا تعزیرات حکومتی قزوین شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان انواع سیگار خارجی را در آزادراه زنجان _ قزوین از یک دستگاه خودروی سواری وانت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بااشاره به اینکه پرونده قاچاق انواع سیگار خارجی در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد، افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای دخانی کشف شده، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان ادامه داد: با قطعیت یافتن حکم در شعبه تجدید نظر و پیگیری شعبه اجرای احکام، جریمه تعیین شده وصول و پرونده مختومه شد.

مظفری از تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تخلف گرانفروشی در استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی، علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها را زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته ذکر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف