Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@17:43:38 GMT

طرح نظارتی یلدا در کرمانشاه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۹۸۰۲

طرح نظارتی یلدا در کرمانشاه آغاز شد

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کرمانشاه خبر داد.

قهرمان شاهی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز (20 آذر) در استان آغاز شده، گفت: در این طرح تشدید نظارت ها تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی میوه، آجیل و خشکبار و مواد غذایی اساسی را از جمله مهمترین مواردی دانست که نظارت بر آنها در اولویت قرار دارد و یادآور شد: البته از نظارت بر سایر کالاهای موجود در بازار هم غافل نخواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، نظارت‌ها در قالب اکیپ‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها از جمله اتاق اصناف، بازرسی و نظارت صمت و... در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح علاوه بر کرمانشاه، در سایر شهرستان‌های استان نیز اجرا خواهد شد.

شاهی هدف از تشدید نظارت‌ها را جلوگیری از تخلف کم فروشی، گرانفروشی و عرضه کالاهای تقلبی و فاقد کیفیت دانست و تاکید کرد: تلاش می‌کنیم بازار کم تخلفی را برای شب یلدای امسال داشته باشیم.

وی با اشاره به محدود بودن توان دستگاه‌های نظارتی، خواستار همراهی خود مردم در گزارش تخلفات شد و گفت: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخلف را با سامانه پیامکی 300000135 در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ دوربین نظارتی در شهر قم نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: پروژه توسعه سامانه‌های پایش تصویری و نظارتی شهر قم در حال انجام است و ۱۲۰ دوربین نظارتی در سطح شهر قم نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، علی مؤمن‌حجازی امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد با اشاره به فعال بودن ۱۶۰ سامانه نظارتی در معابر اصلی شهر قم اظهار کرد: ۲۵ سامانه در سال گذشته نصب شده است.

وی با اشاره به تعریف دو فاز برای خرید ۱۲۰ سامانه در سطح شهر قم، افزود: بیشترین نصب را در هسته مرکزی شهر قم خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با اشاره به اینکه ۶۰ دوربین متحرک در مرحله خریداری است، خاطرنشان کرد: ۵۱ دوربین تحویل داده شده است، همچنین ۱۰ دوربین چند جهت و ۲۰ دوربین ثابت نیز خریداری شده است.

مؤمن‌حجازی با اشاره به خرید کابل برق و تجهیزات این سامانه‌ها، گفت: ۳۵ دکل نظارت تصویری تا ۲۰ روز آینده نصب و در فاز دوم دوربین‌های پلاک‌خوان خریداری خواهند شد تا شاهد نظم و انضباط بیشتر ترافیکی در شهر قم باشیم.

کد خبر 751784

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ دوربین نظارتی در شهر قم نصب می‌شود
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • آغاز به کار نخستین مدرسه ترافیک کشور در کرمانشاه با ابتکار پلیس
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد (پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد