Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی استان هرمزگان یک انبار بزرگ احتکار در بندرعباس شناسایی و ۳ هزارو ۵۹۰ تن سیمان و ۲۲ هزارو ۶۷۲ تن شمش فولاد به ارزش ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌غلامرضا جعفری‌ ‌اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی دریافتند افرادی اقدام به احتکار کالاهای اساسی در منطقه "خانسرخ جاده اسکله بندرعباس" کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و پس از حدود یک ماه کار اطلاعاتی انبار موصوف را شناسایی و با تشکیل اکیپی مشترک با حضور نمایندگان صنعت و معدن به محل اعزام و در بازرسی دقیق و میدانی از انبار 3 هزارو 590 تن سیمان و 22 هزارو 672 تن شمش فولاد احتکار شده کشف کردند.

انبار احتکار کره و روغن در استان سیستان و بلوچستان کشف شدبرخورد با خودروهای شوتی در زنجان آغاز شد؛ کشف 20 تن برنج احتکاریبازار کشف انبارهای احتکار نهاده‌های دامی در کرمانشاه «داغ» شد‌1100تن شکر احتکارشده در شهرستان بابل کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش این 2 محموله سنگین احتکاری کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی مربوطه 3 هزار و 300 میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: متهم اصلی این پرونده دستگیر و سایر اعضای این باند نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این عملیات تقارن دارد با وقوع زلزله اخیر در استان هرمزگان که مسئولان برای بازسازی مناطق زلزله زده با کمبود سیمان مواجه بوده و این کمبود زندگی مردم زلزله زده را بغرنج کرده است لیکن این افراد کلاهبردار انبار موصوف را به صورت کاملا پوششی به محل دپو قاچاق و احتکار کالای اساسی تبدیل کرده و به واسطه رانت خواری و دلالی از آن در راستای منافع شخصی خود بهره برداری و کالا ها را صادر می کردند.

سردار جعفری ابراز داشت: احتکار کالای اساسی باعث اختلال در توزیع مناسب و به موقع کالاها شده و ثروت ملی در ید مفسد اقتصادی قرار خواهد گرفت که به واسطه این عمل اموال و ثروت های نامشروع تحصیل و در دراز مدت مانع جدی برای گردش صحیح ثروت در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با هدف قدردانی و تجلیل از زحمات معلمان، زنگ سپاس معلم همزمان با سراسر کشور در مدارس استان نواخته شد.

وی افزود: آیین نمادین مراسم زنگ سپاس در بندرعباس در مدرسه شاهد شهید الله پرست برگزار شد.

هرمزگان ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد