Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:21:13 GMT

همکلاسی سلام/ دانش آموزان بعد 27 سال دور هم جمع شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۹۹۳۳

همکلاسی سلام/ دانش آموزان بعد 27 سال دور هم جمع شدند

خبرگزاری فارس - زاهدان، شیبا سرگزی: وصال همیشه شیرین است به ویژه اگر بعد از سالیان سال باشد، فرقی نمیکند وصال عاشق به معشوق، وصال مادر و فرزند، وصال خواهر و برادر، هر دو یا چند نفری که به هر دلیل از یکدیگر دور شده باشند و پس از سالها دوباره هم را پیدا کنند قطعا حال و هوای زیبایی دارند.

اینبار دوستان قدیمی همدیگر را پیدا کرده‌اند، دقیقتر بگویم دانش آموزان دختر ورودی سال ۱۳۷۳ دبیرستان دخترانه دانشگاه سیستان و بلوچستان بعد از حدود 27 سال مجدد دور هم جمع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


خانم دکتر رضایی یکی از دانش آموزان آن سالها که حالا پزشک شده و متخصص زنان است، به خبرنگار فارس در زاهدان می‌گوید: به صورت اتفاقی توانستیم در فضای مجازی بعد از ۲۷ سال همدیگر را پیدا کنیم.

در حدود یک هفته به صورت شبانه روزی تمامی همکلاسی هایمان را پیدا کرده و قرار گذاشتیم در روز جمعه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰ در دبیرستان دخترانه شبانه روزی دانشگاه سیستان و بلوچستان بار دیگر دور هم جمع شویم.

 

 

در دوران تحصیل به دلیل اینکه اساتید به صورت پروازی بودند، مجبور بودیم در تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل و عید در مدرسه حضور داشته باشیم، آن روزها مانند اعضای یک خانواده در کنار همدیگر زندگی می کردیم و درس می خواندیم.

هدف ما از انجام این دورهمی علاوه بر یادآوری خاطرات گذشته که بسیار لذت بخش بود، دیدن موفقیت دوستان و استحکام روابط و دوستی هایمان بود تا بتوانیم با همفکری با همدیگر به جامعه و شهرمان کمک کنیم.

این تیم دوستانه که حالا هر کدام برای خودشان دکتر و مهندس شده و یا کارمند و شاغل هستند و همسر و فرزند دارند، سر کلاس درس هم نشستند و به یاد آن روزهای دانش آموزی دوباره طعم نشستن بر روی نیمکت‌های مدرسه را چشیدند.

 

 

شاید اگر چند سال قبل همدیگر را می دیدند میتوانستند هم را به آغوش بکشند اما این روزهای کرونایی اجازه احوال پرسی دلچسب را نمی دهد،  لااقل ماسک خود را در می آورند تا لبخند شادیشان از دیدار همدیگر نمایان باشد و عکس یادگاریشان زیباتر ثبت شود.

 

 

 آنچه به این دورهمی زینت بخشیده حضور یکی از دبیران آن سالهاست که اگر چه سن و سالی از او گذشته و موهایش سپید شده اما از این دور همی بسیار خوشحال است.

 

 

به سراغش می روم ولو در حد چند جمله حال و هوایش را میپرسم..

خانم سلیمی دبیر زیست شناسی دهه 70 دانش آموزان دبیرستان دانشگاه سیستان و بلوچستان می‌گوید: با دیدن شاگردانم بسیار خوشحال و شادمان شدم و احساس کردم، بچه های خودم را دیدم و به خود بالیدم که بار دیگر دانش آموزان سال ۱۳۷۳ را دیدم و هر کدام در زندگی خود موفق هستند.

 


مشخص است باهم خیلی درد دل دارند.. مزاحم گفت و گوها و درد دلهای دونفره و چند نفره شان نشدم.. از شادیشان خوشحال شدم و دلم نیامد این دورهمی زیبا را با شما به اشتراک نگذارم.

 

جالبه که بدونید از بین ۶۰ نفر دانش آموز سال تحصیلی ۷۵-۷۶ دبیرستان دانشگاه، ۱۵نفر پزشک و متخصص رشته های مختلف پزشکی، اطفال، رادیولوژی، زنان، بیهوشی ودندانپزشکی وداروسازی، ۵ نفر دکترای تخصصی و عضو هیئت علمی دانشگاه، ۱۸ نفر دبیر در رشته های زیست شناسی، شیمی، زبان انگلیسی و... با مدارج عالی تحصیلی، ۱۲ نفر در رشته های پیرا پزشکی، اتاق عمل ومامایی و فیزیولوژی و....،  حدود ۱۰ نفر دیگر از عزیزانمان در ادارات و موسسات مختلف دولتی و خصوصی، با مدارج خوب تحصیلی و شغلی، مشغول به کار و خدمت به مردم ایران هستند.

انتهای پیام/3139/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیستان و بلوچستان زنان دبیرستان دانشگاه سیستان و بلوچستان دانشگاه سیستان و بلوچستان داروساز دانش آموزان دور هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)

بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان دارای آمارهای غیرقابل قبولی است.

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات، با اشاره به نتایج «پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان» گفت: در این پیمایش متاسفانه مشخص شده بود که بی‌اعتمادی در سطح عمومی ۸۱ درصد است، یعنی ۸۱ درصد افراد جامعه نسبت به یکدیگر اعتماد ندارند، این بی‌اعتمادی سبب می‌شود بهره‌وری در جامعه به‌شدت پایین بیاید، انسجام اجتماعی و همبستگی ملی شکل نگیرد درحالی‌که اقتدار ملی در گرو همبستگی است. یکی دیگر از نتایج این پیمایش بی‌اعتمادی به رسانه‌ها بود، حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد جامعه به‌صورت زیاد و خیلی‌ زیاد به رسانه‌ها و از جمله صداوسیما بی‌اعتماد بودند.

معین افزود: همین حدود، یعنی ۶۰ الی ۷۰ درصد به نهادهای حاکمیتی بی‌اعتمادی وجود دارد، البته وضعیت مجلس از دولت بدتر بود. طبق این پژوهش بیشترین اعتماد به پزشکان هست، بعد از کرونا حدود ۲۵ درصد به محبوبیت پزشکان در سطح جهانی افزوده شد و از جمله در ایران. بعد از پزشکان، استادان دانشگاه و معلمان بیشترین اعتماد مردم را جلب کرده‌اند، در پایین این جدول کمترین اعتماد به سیاستمداران است.

 

منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم) چند درصد ایرانیان دچار مشکلات اختلال روان هستند؟/ پاسخ دکتر معین (فیلم)

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • ماجرای هولناک مرگ پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌