Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به همراه حمید رضا آبایی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، علی اوسط اکبری مقدم، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، غوغاسالاری، نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس و ابوالقاسم یوسفی‌نژاد، ناظر گمرکات استان گیلان از مجتمع بندری انزلی بازدید بعمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این بازدید با اشاره به سابقه دیرین بندرانزلی در امر تجارت دریایی گفت: مجتمع بندری انزلی در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و جز مدرن‌ترین بنادر کشور محسوب می‌گردد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه افزود: تمامی فعالیت‌ها تجاری و بندری به صورت دقیق و منظم صورت می گیرد که جا دارد از مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تقدیر و به نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس تبریک بگویم.

مهدی صفری با اشاره به آینده روشن بندرانزلی گفت: به امید خدا شاهد افزایش ظرفیت هر چه بیشتر این بندر خواهیم بود تا بار دیگر بندرانزلی پر رونق‌ترین بندر کشور‌های حاشیه دریایی خزر باشد.

او با بیان اینکه پیگیری معافیت سوخت باک کامیون‌های بارگیری در کشتی رو _ رو و حمایت هرچه بیشتر از بندر پرسابقه و تجاری بندرانزلی در دستور کار بوده، تصریح کرد: به دنبال دیپلماسی اقتصادی در مجتمع بندری انزلی هستیم.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه حمایت از احداث دهکده سلامت، مارینا و همچنین رونق گردشگری دریایی در بندرانزلی را بسیار واجب و لازم دانست.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت امور خارجه تجارت دریایی دیپلماسی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن

رویترز به نقل از آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی را مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی در ۵۴ مایل دریایی در شمال غرب المخای یمن دریافت کرده است.

این آژانس اعلام کرد که گزارش‌های اولیه حاکی از حمله موشکی به یک کشتی است.

آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس همچنین گزارش داد که این کشتی دچار آسیب شده اما خدمه آن در سلامت کامل هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی