Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:58:01 GMT

اورژانس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۱۲۶۰

اورژانس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان تکمیل شد

مجید بیکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از تجهیزات اورژانس شهرستان از جمله تخت توسط وزارت بهداشت تامین شده و منتظر تامین بقیه تجهیزات هستیم تا این مجموعه به صورت کامل تجهیز و مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر کمبود فضای زیادی در بیمارستان شهید آتشدست داریم و خدماتی به سختی به مردم ارائه می‌شود که با راه‌اندازی این مجموعه خدمات درمانی راحت‌تر و در فضای بزرگتری به مردم ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیکی با بیان اینکه عملیات ساختمانی اورژانس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان با زیربنای هزار و ۴۰۰ متر مربع تکمیل شده است، اضافه کرد: برای این طرح بهداشتی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که از این مقدار پنج میلیارد تومان توسط بنیاد برکت و بقیه توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و وزارت بهداشت تامین شده است.

وی عنوان کرد: همچنین کلنیک تخصصی پزشکان شهرستان با زیربنای ۵۳۰ متر مربع در محل بیمارستان شهید آتشدست نهبندان در دست اجرا است، اضافه کرد: این طرح با مجموع اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است.

فرماندار نهبندان افزود: این طرح ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار آن تامین و مشکل اعتباری ندارد و تا پایان سال مالی جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بیکی گفت: هشت واحد پانسیون پزشکان نیز در محل بیمارستان شهید آتشدست نهبندان در دست ساخت است که ۲ میلیارد تومان برای تکمیل این واحدها نیاز داریم و در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۲ واحد خانه بهداشت در روستاهای «آرویز و افضل آباد» نهبندان در دست ساخت داریم، اضافه کرد: زیربنای هر واحد ۱۲۰ متر مربع و با مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در دست اجرا است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند قرار دارد.

برچسب‌ها نهبندان خراسان جنوبی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهبندان خراسان جنوبی بهداشت و سلامت نهبندان خراسان جنوبی بهداشت و سلامت بیمارستان شهید آتشدست نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی تصادف یک دستگاه تریلی و پراید در جاده حمیدیه، شش نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۰ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در جاده حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی پیچ سید جابر شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: با اطلاع اورژانس به سرعت تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و مصدومان از جمله دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله و چهار زن ۸، ۳۷، ۳۷ و ۵۶ ساله پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: همچنین صبح امروز حمله قلبی یک زن ۶۰ ساله در گتوند به اورژانس اطلاع داده شد که با استفاده از هلیکوپتر اورژانس بیمار به سرعت جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

کد خبر 748460

دیگر خبرها

  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز