Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، مشتریان این بانک می‌توانند بدون مراجعه به شعب، مبالغ نقدی شامل اسکناس‌های ٥٠ و ١٠٠ هزار ریالی و ایران‌چک‌های ٥٠ هزار تومانی را با استفاده از دستگاه‌های خوددریافت به حساب خود واریز کرده و نسبت به انتقال آن نیز اقدام کنند. با استفاده از این دستگاه‌ها روزانه مبلغ ١٥٠ میلیون ریال به حساب بانک صادرات از طریق سپهر کارت قابل واریز بوده و در هر بار واریز حداکثر ١٥٠ برگ اسکناس قابل پذیرش توسط دستگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٥٠ دستگاه‌ خوددریافت بانک صادرات ایران تاکنون در تهران و مراکز برخی استان‌ها به بهره‌برداری رسیده و تعداد این دستگاه‌ها در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت. این ماشین از جدید ترین تکنولوزی روز دنیا بهره می‌گیرد و قابلیت شناسایی پول تقلبی و مخدوش را دارد.

استفاده دستگاه‌های خوددریافت در مراکز خرید و پر رفت و آمد در راستای کاهش نیاز مشتریان برای مراجعه به شعب در شرایط شیوع کرونا، استفاده بهینه از زمان و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال از مهمترین اهداف به‌کارگیری این دستگاه‌ها است. این دستگاه‌ها اسکناس دریافتی از مشتریان را به طور خودکار در کاست‌ها جاگذاری کرده و امکان دریافت دوباره آنها توسط سایر مشتریان را به عنوان یک خودپرداز فراهم می‌کند.

ماشین‌های بانکی CRS یا ATMR با عبارت معادل فارسی «خودگردان»، نسل جدید خودپردازهای بانکی هستند که نه ‌تنها دریافت اسکناس در آن‌ها ممکن است، بلکه می‌توان از طریق آن‌ها اسکناس وارد ماشین بانکی کرده و عملیات واریز آنی وجه نقد به حساب را انجام داد. از دیگر مزایای این ماشین‌ها می‌توان به کاهش هزینه‌های مربوط به پول‌گذاری به‌دلیل وجود چرخه‌ خودکار مدیریت اسکناس‌های ورودی و خروجی اشاره کرد.

با استفاده از دستگاه‌ها و جایگزینی آن با خودپردازهای معمولی، می‌توان بخش قابل‌توجهی از عملیات روزانه متصدیان بانکی شعب در عملیات دریافت و پرداخت اسکناس را کاهش و بدین‌ترتیب بهره‌وری سرمایه انسانی بانک را افزایش داد.

همچنین بهبود تجربه مشتریان از ارائه خدمت توسط این دستگاه‌ها در تمام طول شبانه‌روز و در تمام طول سال، از مزایای این راهکار است.

برای اطلاع از محل استقرار ٥٠ دستگاه خودگردان بانک صادرات ایران در تهران و شهرستان‌ها اینجا را کلیک کنید.​

پربیننده ترین معاون جدید بانک و بیمه وزارت اقتصاد منصوب شد آزادسازی بخشی از مطالبات ایران؛ به زودی بیمه تکمیلی رایگان برای دانشجویان پزشکی/ کدام دانشجویان وام مسکن دریافت می کنند؟ تکذیب ادعای غلط بودن محاسبات قیمت مسکن / اتحادیه املاک مستندات خود را ارائه کند اقدام بانک مرکزی برای رفع مشکلات فروش ارز/ نیازهای جدید ارزی به بانک اعلام شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات ایران دستگاه ها بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

روح‌الله سعیدی مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای حمایت از کشاورزان مجری طرح جهش تولید در دیمزار‌ها ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی (کارنده) در بانک ملی استان تشکیل شده که از این تعداد ۲۵ دستگاه کارنده به کشاورزان تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید

بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: پارسال در راستای اجرای این طرح ۶۷ دستگاه کارنده با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کشاورزان اهدا شد.

سعیدی اظهار کرد: ادوات کشاورزی با تسهیلات ارزان قیمت چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله و بیش از ۷۰ میلیارد ریال تحویل کشاورزان داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است