Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان درخصوص مسائل مختلف ورزشی و حوزه جوانان شهرستان شبستر صحبت کردیم و ایشان نیز قول مساعد دادند که درخصوص برطرف کردن مشکلات این حوزه دستوراتی نیز صادر شد.

به گزارش برنا، راستی، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی درخصوص دیدارش با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: دیدار بسیار خوبی با دکتر سجادی داشتم و شیفته اخلاق ایشان شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان فرد اخلاق ‌مدار و متواضعی است که به مسائل مختلف ورزشی نیز اشراف کامل دارد.

وی در ادامه افزود: در جلسه با دکتر سجادی درخصوص مسائل مختلف ورزشی و حوزه جوانان شهرستان شبستر صحبت کردیم و ایشان نیز قول مساعد دادند که درخصوص برطرف کردن مشکلات این حوزه سعی و تلاش کنند و در این زمینه دستوراتی نیز صادر شد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عمده روستاهای شهرستان شبستر خواهان ایجاد چمن مصنوعی هستند که ما این درخواست‌ها را به دکتر سجادی منتقل کردیم و ایشان نیز مساعدت لازم را برای احداث این زمین‌های چمن داشتند و دستور دادند که اقدامات اولیه برای احداث این زمین‌ها ایجاد شود. همچنین یکی دیگر از درخواست‌های ما درخصوص تجهیز شدن خانه‌های ورزش روستایی و تهیه پکیج ورزشی بود که در این خصوص نیز وزیر ورزش و جوانان موافقت لازم را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: کمک به هیات‌های ورزشی یکی دیگر از خواسته‌های ما از وزیر ورزش و جوانان بود. ما 67 هیات شناسنامه‌دار در شهرستان داریم که نیاز به حمایت دارند. تلاش‌های زیادی از سوی اداره کل ورزش و جوانان شبستر صورت گرفته ولی نیاز است که حمایت بیشتری از این هیات‌ها به عمل آید.

راستی گفت: برای احداث سالن چند منظوره دهستان رودقات نیز دکتر سجادی موافقت خود را اعلام کردند. ما در شهرستان شبستر این ظرفیت را داریم که درخصوص رشته قایقرانی نیز به عنوان یکی از شهرهای مطرح در کشور فعالیت داشته و به عنوان پایگاه باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرستان شبستر ظرفیت بالایی در ورزش کشور دارد و هم اکنون ما 4 ملی‌پوش در تیم‌های مختلف داریم. درصورتی که توجه بیشتری به این شهرستان شود قطعا در آینده حرف های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راستی نماینده مردم مجلس شورای اسلامی ورزش و جوانان اخلاق وزیر ورزش و جوانان مشکلات شورای اسلامی اداره کل ورزش و جوانان مجلس شورای وزیر ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی شهرستان شبستر دکتر سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی