Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@21:17:14 GMT

معرفی محصولات سایت زرچین

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۱۶۴۰

معرفی محصولات سایت زرچین

با این کار هیچ گونه واسطه‌ای در این بین وجود ندارد و می توانید با قیمت های بسیار به صرفه و کمتری محصولات با کیفیت و اصلی را خریداری کنید که دیگر نیازی به تهیه آن ها از فروشگاه های نا معتبر نباشد. زرچین شاپ با هدف ایجاد بستری مناسب برای تمامی هموطنان که بتوانند محصولات با کیفیت را خرید کنند، ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بررسی محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می‌رسد، می‌پردازیم و اینکه خواص هر کدام از این مواد غذایی به چه شکل است را بررسی می‌کنیم. قطعاً اگر می‌خواهید تجربه خرید محصولاتی با کیفیت و اصل را داشته باشید، بهتر است از فروشگاه های معتبری خرید کنید که توانسته اند رضایت مشتریان خود را به دست آورند. طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم فروشگاه اینترنتی زرچین شاپ توانسته رضایت بیش از ۹۰ درصد مشتریان خود را به دست آورد. چرا که شما در هنگام خرید از این فروشگاه می توانید به صورت ۲۴ ساعته از پشتیبانی محصولات آن استفاده کنید و هر موقع سوال یا موضوعی در مورد محصول مورد نظر به ذهنتان رسید، می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

معرفی محصولات زرچین

فروشگاه اینترنتی زرچین محصولات مختلفی را در اختیار تمامی کاربران خود قرار می دهد که می توانند به سادگی هر کدام از این محصولات را سفارش دهند. در ادامه به بررسی تک تک این محصولات می پردازیم و اینکه گریزی هم به مزایا و خواصی که هر کدام از این محصولات دارند، خواهیم زد. شما می توانید در قسمت وبلاگ سایت زرچین تمامی مقالات مربوط به این محصولات را مشاهده کنید و به خوبی از مزایا و خواص هر کدام از این محصولات مطلع شوید.

خرید زعفران

بسیاری از افراد علاقمند به خرید زعفران هستند و دوست دارند به صورت عمده خرید زعفران از کشاورز را تجربه کنند. خوشبختانه زرچین می تواند این انتظار را برای تمامی مشتریان خود فراهم کند چرا که تمامی محصولاتی که توسط این فروشگاه عرضه می شود به طور مستقیم از کشاورزان زحمتکش تهیه شده‌ است و بدون واسطه با قیمت های بسیار مناسبی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. با این کار حمایت خوبی از این کشاورزان صورت گرفته و انگیزه بیشتری برای تولید این محصولات با کیفیت خواهند داشت و از طرف دیگر تمامی مشتریان می توانند خرید های بدون واسطه را تجربه کنند.

در حال حاضر و با توجه به پیشرفت های بسیاری که در حوزه فروشگاه های آنلاین به وجود آمده، بیشتر افراد تمایل دارند تا به صورت اینترنتی خریدهای خود را انجام دهند. با این کار می توانند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و دیگر محدودیت زمانی وجود ندارد و در هر ساعتی از شبانه روز می توان سفارش خود را ثبت کرد. اگر شما هم می خواهید از این مزایا بهره ببرید سری به فروشگاه اینترنتی زرچین شاپ بزنید تا با انتخاب محصول مورد نظر لذت خرید محصول با کیفیت را احساس کنید.

زرچین در قسمت فروش محصول زعفران خود بسته بندی های متنوعی دارد که می توانید بسته به نیاز خود آن ها را تهیه کنید. از زعفران های نگینی 1، 2، 3 و 5 مثقالی گرفته تا زعفران دختر پیچ یک و دو مثقالی. همچنین شما می‌توانید ریشه زعفران را به صورت بسته بندی های یک مثقالی از این فروشگاه تهیه کنید.

تمامی محصولاتی که در بالا گفته شد با استفاده از بسته بندی های مناسبی در اختیارتان قرار می‌گیرد که وزن هر کدام از این محصولات با توجه به نیاز شما تهیه شده است، اما وقت آن رسیده که چند ترفند جالب در مورد تشخیص زعفران اصل از تقلبی را در اختیارتان قرار دهیم شما می‌توانید برای دریافت لیست کاملی از این ترفندها به سایت زرچین شاپ مراجعه کنید.

برای اینکه بدانید زعفرانی که خرید کرده اید اصل است یا تقلبی، مقدار کمی از آن را داخل بنزین بیاندازید، زعفرانی که اصل باشد درون بنزین هیچ رنگی از خود پس نمی دهد و رنگ بنزین باید ثابت بماند.

خرید عناب زرچین

یکی دیگر از محصولاتی که شما می توانید از طریق این فروشگاه خریداری کنید، عناب است. این محصول در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی و یک کیلویی در اختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند خریدهای خود را به سادگی انجام دهند. برای خرید عمده این محصولات هم می توانید با این مجموعه در تماس باشید. پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان این مجموعه به شما کمک می کند تا بتوانید خرید عمده عناب را با قیمت‌های بسیار خوبی از این فروشگاه تجربه کنید.

عناب یکی از محصولاتی است که ممکن است نام آن را با خرمای قرمز یا خرمای چینی هم شنیده باشید. این محصول سرشار از خواصی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

خرید زرشک

زرشک یکی از بهترین مواد غذایی است که می‌توانید از خواص بسیار زیاد آن بهره ببرید. اگر بخواهیم در این مقاله در مورد خواص زرشک صحبت کنیم، قطعاً باید یک مقاله بسیار طولانی در مورد آن نوشت. چون زرشک فواید بسیار زیادی برای انسان دارد. خرید زرشک از فروشگاه زرچین شاپ به دو نوع صورت می گیرد. این سایت ابتدا بسته بندی های مشخصی را برای نوع زرشک دانه اناری در نظر گرفته که با بسته بندی های ۵۰۰ گرمی، یک کیلویی، یک و نیم و دو کیلو گرمی عرضه می کند و در نوع دیگر زرشک پفکی وجود دارد که این محصول را هم می توانید به صورت بسته های ۵۰۰ گرمی، یک کیلویی، یک و نیم و ۲ کیلوگرمی تهیه کنید. همچنین امکان خرید این محصولات به صورت عمده نیز وجود دارد و می توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه، این محصولات را در تعداد بالایی و با قیمت عمده خریداری کنید. اگر تجربه یک بار خرید از زرچین شاپ را داشته باشید قطعاً برای دفعات بعد هم این فروشگاه را انتخاب خواهید کرد.

بادام

خرید بادام یکی دیگر از خدماتی است که زرچین شاپ در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با مراجعه به این فروشگاه می توانید در دو نوع مغز بادام را خریداری کنید. ابتدا می توانید در بسته بندی های ۵۰۰ گرمی و یک کیلو گرمی اقدام به خرید مغز بادام کنید و در محصولات دیگر شما می توانید مغز بادام نمکی را به صورت بسته بندی های ۵۰۰ گرمی و یک کیلو گرمی تهیه کنید.

پسته

یکی دیگر از محصولاتی که می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید پسته است. این محصول در بسته بندی های مختلفی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می توانید بسته های ۵۰۰ گرمی، یک کیلو گرمی، یک و نیم و ۲ کیلوگرمی آن ها را تهیه کنید. در مورد خاصیت و مزایای پسته شاید دیگر نیازی به گفته شدن نباشد و همه می دانند که این ماده مغذی چقدر می تواند برای سلامت انسان و استفاده از ویتامین های بسیار زیاد آن موثر باشد. به همین دلیل اگر برای مصارف روزانه یا مناسبت های خود نیاز به خرید پسته دارید بدون شک زرچین بهترین گزینه برای خرید است.

کد خبر 642497 برچسب‌ها آجیل زعفران کشاورزی پسته

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آجیل زعفران کشاورزی پسته کدام از این محصولات شما می توانید بسته بندی خریداری کنید ۵۰۰ گرمی کیلو گرمی تهیه کنید یک کیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی و سایت ملی دیم گچساران با مساحت بیش از ۱۴۰ هکتار آغاز به کار کرد.
حیدرپور بیان کرد: این سایت به عنوان سایت اصلی به نژادی، معرفی و تکثیر ارقام مختلف گیاهان زراعی شامل گندم نان، گندم دوروم، جو، عدس و نخود، گیاهان روغنی، علوفه و ... برای کاشت در دیمزار‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری کشور است.
نصرت اله حیدرپور افزود: این پردیس تاکنون با مشارکت سایر ایستگاه‌های تحقیقات کشاورزی کشور بیش از ۵۰ رقم مختلف محصولات زراعی را معرفی و در حال حاضر ۱۳ رقم گندم نان و دوروم، ۱۲ رقم جو، دو رقم عدس، دو رقم نخود، یک رقم کلزا، یک رقم خلر، یک رقم ماشک علوفه‌ای در طبقات مختلف بذری تکثیر و بذر پرورشی دو و سه برای تکثیر گسترده به ۱۷ استان کشور منتقل می‌شود.
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵ لاین در حال معرفی در این پردیس وجود دارد که پس از طی مراحل مربوط به عنوان ا رقام جدید معر فی خواهند شوند.
حیدرپور ادامه داد: ویژگی ارقام معرفی شده در این پردیس نیاز آبی کمتر در مقایسه با ارقام آبی و تحمل بیشتر به شرایط تنش گرمایی انتهای فصل است و با یک تا سه آبیاری تکمیلی می‌توانند عملکردی برابر و گا‌ها بیشتر از ارقام آبی داشته باشند.
وی اضافه کرد: سطح نفوذ بالای ارقام معرفی شده این پردیس به دلیل استقبال کشاورزان در دیمزار‌ها و حتی در اراضی آبی شده و این پردیس به عنوان یکی از سایت‌های اصلی تولید بذور هیبرید ذرت در جنوب کشور است و هرساله بخش قابل توجهی از نیاز بذری ذرت کاران در جنوب کشور از بذر تولید شده از این پردیس تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • حواله علی پی
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای