Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@04:43:09 GMT

وضعیت کرونایی اراک آبی باقی ماند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۱۷۹۸

وضعیت کرونایی اراک آبی باقی ماند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس آخرین گزارش رنگ‌بندی مناطق کشور برای کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۹ شهرستان تابعه استان مرکزی شرایط ابی و کم‌خطر دارد اما نباید رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم مورد غفلت واقع شود.

به گزارش برنا از اراک ، دکترسید محمد جمالیان در جمع خبرنگاران ، افزود: شهرستان‌های اراک، ساوه، زرندیه، تفرش، فراهان، خنداب، شازند، فراهان، خمین اکنون در نقشه‌رنگ‌بندی کرونا با موقعیت آبی و کم‌خطر نمایش داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: موقعیت سه شهرستان کمیجان، آشتیان و محلات نیز در گزارش رنگ‌بندی کرونا زرد است و رعایت پروتکل‌های تعریف شده برای این مناطق باید با جدیت دنبال شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: هیچ یک از ۱۲ شهرستان استان مرکزی در فهرست مناطق قرمز و نارنجی نیست اما، با توجه به حساسیت موضوع، می‌طلبد مردم همچنان کووید ۱۹ و قدرت و سرعت بالای انتقال آن را جدی بگیرند.

دکتر جمالیان افزود: با شیوع سویه جدید امیکرون مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند و کسانی که واکسن خود را نزده‌اند، هر چه سریعتر با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز واکسیناسیون برای ایمن سازی اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی واکسیناسیون کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

به گزارش تسنیم، ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

کد خبر 848703 منبع: تسنیم برچسب‌ها دادگاه خبر ویژه قوه قضائیه

دیگر خبرها

  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان