Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی قرار باشد قطعاتی مهمی مثل قطعات موتوری، قطعات جلوبندی و قطعات مصرفی خودرو را تعویض و جایگزین کنیم که مستقیماً با جان سرنشینان خودرو ارتباط دارد، این اهمیت دوچندان می‌شود. در واقع برخی قطعات، حتی اگر اتومبیل شما هیچ نقصی نداشته باشند، پس از مدتی از کار می‌افتد و نیاز به تعویض دارند. اینجاست که پیداکردن آسان یک قطعه اصل با قیمت مناسب و کیفیت بالا خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب قرار است درباره قطعات اصل خودروهای داخلی (ایران خودرو و سایپا) و خارجی، قیمت آنها و خرید آن ها از یک فروشگاه معتبر اینترنتی صحبت کنیم.

لوازم یدکی خودروهای داخلی

خرید لوازم‌ یدکی همیشه مهم است به‌خصوص اگر قرار باشد برای محصولات یک گروه تولیدی قطعه موردنظر را تهیه کنید. گروه‌های تولیدی داخلی مثل سایپا و ایران خودرو از جمله برندهای مطرح داخلی است که تا امروز توانسته‌اند تولیدات متنوع و مختلفی داشته باشد. در ادامه لوازم یدکی مناسب خودروهای هر شرکت بررسی می شوند:

لوازم یدکی خودروهای گروه ایران خودرو

یکی از معتبرترین گروه‌های خودروسازی ایران، ایران‌خودرو است که با نام تجاری ایکو (IKCO) در خارج از ایران فعالیت می‌کند. خودروهای ایران خودرو جز پرفروش ترین خودروها در ایران هستند و قاعدتاً تأمین و خرید لوازم یدکی ایران‌خودرو هم برای عده زیادی از مردم مهم است.

لوازم یدکی ایران‌خودرو با نام ایساکو در بازار عرضه می‌شود. ایساکو شرکت تولید و توزیع قطعات لوازم یدکی ایران‌خودرو است که سال ۱۳۵۶ تأسیس شد و تا امروز فعالیت خود را ادامه داده است. اگر دارنده یکی از محصولات ایران‌خودرو هستید، قطعات و لوازم یدکی جایگزینی که برای استفاده در خودرو خود باید تهیه کنید، در بهترین حالت، باید تولید ایساکو باشد. ایساکو مسئول ارائه خدمات پس از فروش به کلیه محصولات ایران‌خودرو و شرکت‌های تابعه آن است. به‌طورکلی، هر قطعه‌ای که موردنیاز خریداران خودروهای ایران‌خودرو باشد، توسط ایساکو تولید، بسته‌بندی و به بازار خدمات‌پس‌ از فروش عرضه می‌شود. تمامی لوازم اصل این شرکت دارای هولوگرام مخصوص ایساکو هستند و شامل لوازم و قطعات مختلفی می‌شوند.

توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید قطعات لوازم یدکی ایران‌خودرو، به‌خصوص برای خودرو پژو و محصولات مشابه آن را دارید، به‌جای اینکه دو بار هزینه کنید، یک‌بار هزینه کنید اما قطعه اصل و باکیفیت بخرید.

وقتی قطعات را از فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های اصلی می‌خرید، هم می‌توانید از ضمانت فروش کالا استفاده کنید و هم می‌توانید اگر هنگام نصب یا استفاده از قطعه متوجه مشکلی شدید از خدمات پشتیبانی آن استفاده کنید.

خرید و دیدن قیمت قطعات ایساکو در مستریدکی

لوازم یدکی خودروهای سایپا

سایپا با تولید اولین مدل ژیان (سیتروئن دایان) در سال ۱۳۴۷ وارد بازار شد و تا مدت‌ها توانست به‌واسطه همین خودرو تولیدی، قطب اصلی بازار ماشین ایران باشد و تا امروز هم با تولید محصولات مختلف، جایگاه خود را در بازار حفظ کرده است و همواره جزء دو شرکت برتر در حوزه تولید اتومبیل در ایران باشد.

سایپا یدک نمایندگی خدمات پس از فروش خودروسازی سایپا است. این شرکت به‌منظور تأمین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای تولیدی گروه سایپا در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد و تا اینجا به یکی از شرکت‌های برتر تأمین قطعات خودرو تبدیل شده است. شرکت بازرگانی سایپا یدک مسئولیت خدمات محصولات سایپا را به عهده دارد و با تولید قطعات مناسب این خودروها مثل لوازم یدکی ساینا، پراید، تیبا، کوییک و ... تلاش می‌کند تا نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان این محصولات را پاسخ دهد. سایپا یدک نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور دارد و محصولات خود را از طریق فروشگاه‌های مختلف حضوری و اینترنتی به فروش می‌رساند.

شرکت خودروسازی سایپا برای تشخیص قطعات لوازم‌یدکی اصلی از تقلبی امکان استعلام شماره درج شده روی جعبه قطعه به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۸۱۳ و اسکن بارکد چاپ‌شده را فراهم کرده است. اما یک راه مناسب‌تر و آسان‌تر هم وجود دارد که خرید قطعه اصلی را کم دردسر می‌کند و آن هم خرید از یک فروشگاه معتبر است.

لوازم یدکی خودروهای خارجی

خودرو سازان خارجی همواره به دلیل بازار جذاب و بزرگ خودرو در ایران، حضور پررنگی داشته اند از قبل از انقلاب که خودروهای آمریکایی و اروپایی در ایران بیشترین حضور را داشتند تا الان که خودروهای ژاپنی، کره ای و چینی حضور بسیار گسترده در ایران دارند (بجز سال هایی که کشورمان دچار تحریم بوده است). با وجود تحریم ها اما خودروهای خارجی زیادی همچنان در ایران هستند که وجود بازار لوازم یدکی آن ها در ایران را اجتناب ناپذیر می کند. در ادامه مهم ترین خودروسازان حاضر در بازار کشور و لوازم یدکی آن ها را معرفی می کنیم:

لوازم یدکی کیا موتورز

کیا موتورز یک شرکت خودروسازی کره‌ای است که جنیون پارت قطعات و لوازم یدکی آن را تولید می‌کند اما از آنجایی که افراد زیادی در حوزه فروش لوازم یدکی کیا فعالیت می‌کنند و ممکن است محصولات تقلبی لوازم یدکی جنیون کیا را به شما بفروشند، برای تهیه بهترین لوازم یدکی به اطلاعات دقیق و جامع احتیاج دارید. لوازم یدکی کیا موتورز ویژگی‌ها و مشخصه‌های خاص خودشان را دارند و تشخیص نمونه اصل و تقلبی آن شاید کمی سخت باشد.

خرید لوازم یدکی کیا در مستریدکی با بهترین قیمت

لوازم یدکی سوزوکی

شرکت خودروسازی ژاپنی سوزوکی در سال ۱۹۰۹ توسط میشیو سوزوکی تأسیس شد. این شرکت جزو ده شرکت خودروسازی بزرگ جهان است و در ۲۳ کشور کارخانه تولیدی دارد. لوازم یدکی سوزوکی و قطعات جلوبندی آن در بیش از ۱۹۲ کشور جهان توزیع می‌شود.

لوازم یدکی رنو

رنو اولین خودرویی بود که در اواخر قرن ۱۹ میلادی توسط مظفرالدین شاه قاجار از فرانسه وارد ایران شد و در حال حاضر با بیش از یک قرن سابقه در زمره شرکت های برتر خودروسازی در سطح جهان قرار دارد. در مورد قیمت لوازم یدکی رنو باید گفت که متأسفانه این قیمتها در بازار مقدار مشخصی ندارند و فروشندگان مختلف، به خود حق می دهند که با قیمتهای متفاوتی آنها را عرضه کنند. برای اطمینان از عادلانه بودن قیمتی که خرید می کنید، باید یک فروشگاه مطمئن را انتخاب کنید.

خرید آسان قطعات یدکی اصل در مستریدکی

مستر یدکی یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین فروشگاه‌های اینترنتی فروش قطعات خودرو است که بیش از ربع قرن سابقه دارد. اگر دنبال یک فروشگاه معتبر هستید یا خاطره خوشی از خریدهای اینترنتی ندارید، این بار خرید خود را از فروشگاه مستر یدکی انجام دهید تا همه تصورات و بی‌اعتمادی قبلی شما به‌خوبی رفع شود. مستریدکی بهترین  و باکیفیت‌ترین قطعات از جمله شمع و لنت ترمز خودرو را در فروشگاه خود دارد. این فروشگاه به‌خاطر ارتباط مستقیم با شرکت‌های تولیدکننده قطعات و خدمات پس از فروش، توانسته محصولات را به‌صورت مستقیم به دست مشتری و مصرف‌کنندگان برساند و هزینه‌های خرید قطعه را کاهش دهد.

کد خبر 1581653

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لوازم یدکی ایران خودرو لوازم یدکی خودروهای خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی یک فروشگاه خرید لوازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله قاچاق در پایتخت به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری جزئیات دو پرونده اخیر پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در کشف محموله‌های قاچاق را تشریح کرد و گفت: اولین پرونده مربوط به کشف ۵۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شمال تهران است. چندی پیش ماموران این پلیس، اخباری مبنی بر دپوی مقدار زیادی کالای خارجی قاچاق در یکی از فروشگاه‌های شمال تهران دریافت کرده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد چندین خودروی شوتی شبانه به محل این فروشگاه آمده و مقادیر زیادی کالای قاچاق در آنجا دپوی شده است. در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بازرسی از آن گفت: ماموران در جریان بازدید از این مغازه ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل ۲۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه قاچاق را که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود، کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

وی با اشاره به دومین پرونده  نیز گفت: با انجام اقدامات پلیسی، مشخص شد یک مغازه در محدوده شمالی پایتخت، مشغول به دپو و فروش البسه، کیف و کفش قاچاق کرده است. در همین راستا و اخذ حکم قضایی، ماموران به این مرکز مراجعه کرده و در بازدید از این فروشگاه، ۳۳۰ جفت کفش و ۱۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه در این پرونده یک نفر دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال برآورد و اعلام کردند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • لوازم یدکی رنو
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است