Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: اگر کتاب نبود تمدن بشریت نیز وجود نداشت.

وی گفت: در چاپ برخی کتب مانند قرآن بی سلیقگی صورت گرفته است، این بی سلیقگی‌ها همچون در سایز، وزن و نوع چاپ و کاغذ باعث شده که هیچگاه از آن کتاب استفاده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: براساس فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هرکار و سخن ما باید پشتوانه و مطالب علمی داشته و فلسفه‌ای در آن نهفته باشد.

وی با بیان اینکه نباید در زندگی و کتاب تشریفات ورود کند، با اشاره به کمبود کاغذ در کشور گفت: تشریفات در چاپ و کاغذ نوعی اسراف است و باید ضمن حفظ جذابیت و ظرافت در چاپ کتاب، از هدر رفت کاغذ جلوگیری کنید.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: دین در تمامی موارد ورود کرده و اگر از روش دین خارج شویم خطا کرده ایم گا‌ها مشاهده می‌شود که از پوست حیوانات برای جلد کتب استفاده می‌شود که این خلاف است.

وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان گفت: مقوله کتاب باید جدی گرفته شود، زیرا فرهنگ و دانش و علم مردم در آن نهفته است.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران نیز در این دیدار گفت: باید دسترسی آسان به کتاب برای عموم مردم استان اصفهان فراهم می‌شد و به همین دلیل از ظرفیت فضای مجازی برای این مهم استفاده کردیم و نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان را در این بستر راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه همان گونه که شهید سلیمانی گفته بودند ظرفیت‌هایی در تهدید‌ها است که ممکن است در فرصت‌ها نباشد گفت: موضوع کرونا محدودیت‌هایی داشت، اما فرصت‌هایی را برای ما فراهم آورد.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: خصوصیت نمایشگاه مجازی این است که همه مردم استان به آن دسترسی دارند حتی ساکنان در دورترین نقطه استان می‌توانند کتاب خود را از این نمایشگاه خریداری کنند.

وی گفت: در نمایشگاه حضوری تنها در مرکز استان و افرادی که حضور پیدا می‌کردند امکان بهره مندی و خرید کتاب از نمایشگاه وجود داشت، اما اکنون ظرفیت بسیار خوبی ایجاد شده و عموم مردم استان می‌توانند به نمایشگاه کتاب امسال دسترسی داشته باشند.

رمضانی گفت: بیش از ۱۱۰۰ ناشر برای این نمایشگاه ثبت نام کردند این در حالیست که بیشترین تعداد ناشر که در آخرین نمایشگاه فیزیکی کتاب داشتیم حدود ۳۰۰ ناشر بود.

وی گفت: مجموع کتاب‌هایی که تاکنون ناشران در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان عرضه کردند بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب بوده که بی نظیر است.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: مجموعه همکاران ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اتفاقات خوبی را در یک هفته برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان هفته فرهنگی در حوزه‌های علمیه، کتابفروشی‌ها و بخش‌های مختلف سراسر استان پیش بینی کردند.

 نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان از ۲۰ آذرماه در سایت اینترنتی www.ketab.ir کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان نمایشگاه کتاب مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

به نقل از ورزش سه علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور،‌ با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفت‌وگو کردند.

فدراسیون کشتی با انتشار تصاویر این دیدار، جزییات بیشتری در خصوص صحبت‌های مطرح شده منتشر نکرده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901634

دیگر خبرها

  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • عکس| مالک استقلال در خانه کشتی رؤیت شد
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب