Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@06:48:42 GMT

جزییات برگزاری رویداد «استان آپ» در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۳۰۱۰

جزییات برگزاری رویداد «استان آپ» در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی بغدادی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و از سال 92 کار خود را آغاز کرد و تنها نهاد تامین مالی شرکت های دانش بنیان در کشور است.

وی با بیان این که  از سال ۹۷ تاکنون ۱۹ هزار میلیارد تومان انواع تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان داده شده است، عنوان کرد: در استان هرمزگان نیز از سال 97 تاکنون 70 میلیارد تومان تسهیلات در قالب 31 قرارداد پرداخت شده و همچنین 13 ضمانت‌نامه نیز به ارزش 32 میلیارد تومان برای شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در استان تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تأکید کرد: تامین مالی اکوسیستم برای شرکت‌های غیردانش بنیان نیز در دستور کار بوده تا بتوانیم امکان فعالیت بهتر آنان را نیز فراهم آوریم.

بغدادی، هدف برگزاری رویدادهای استارتاپی در استان‌ها را نیز فعال بودن شمار زیادی از شرکت‌کنندگان در خارج از تهران عنوان کرد و بیان داشت: در هر استان نیز رویدادهای استان آپ را طراحی کرده‌ایم و آنها را با همکاری پارک‌های علم و فناوری به اجرا در می‌آوریم که یک رویداد کاملا رایگان است و به نوعی خدمت و سرویسی برای توانمندسازی کسب و کارهای نوپا در استان‌ها بشمار می‌رود.

وی تصریح کرد: به مشارکت کشاندن صنایع استان در این رویدادهای استارتاپی اهمیت فراوانی دارد و ما با صنایع بزرگ استان هرمزگان نشست هایی داشتیم و درخواست کردیم در این رویدادها حضور فعالی داشته باشند.

به گزارش فارس، علی فتی رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان و امیر بامه مدیر روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری نیز در این نشست به بیان نکاتی درباره برگزاری این رویداد پرداختند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرعباس هرمزگان علی فتی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • نشست استاندار مازندران با نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳