Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:55:49 GMT

کرونا ۱۰۷ زنجانی را در بیمارستان‌ها بستری کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۳۱۰۶

کرونا ۱۰۷ زنجانی را در بیمارستان‌ها بستری کرد

ایسنا/زنجان در حال حاضر ۱۰۷ زنجانی بر اثر ابتلا به کووید- ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده و این در حالی است که  از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳۴ هزار و ۳۶۰ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۸۱۳ نفر رسیده و متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته نیز یک بیمار مبتلا به کرونا، جان خود را از دست داد.

در حال حاضر ۱۰۷ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که در ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۸ مورد بوده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۱۱ هزار و ۳۹۶ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان، تاکنون به ۱۴۷ هزار و ۶۳۴ مورد رسیده است.

طبق آخرین آمار، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۳۶ هزار و ۱۷۹ مورد بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان زنجان بوده و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز به ۱۳ هزار و ۷۷۴ مورد رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان کرونا در ایران سویه اومیکرون کروناویروس استان زنجان موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر