Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، خبرگزاری آسوشتیدپرس با انتشار این خبر نوشت: «اندی بیشائر»  (Andy Beshear) فرماندار ایالت کنتاکی آمریکا دراین باره گفت به نظر می رسد شمار کشته شدگان توفان  در مناطق غربی این ایالت بین ۷۰ تا ۱۰۰ نفر برسد.

این مقام محلی با اعلام این خبر افزود: نگران آن هستیم که شمار کشته شدگان بیش از ۵۰ نفری باشد که قبلا اعلام شده  و بنابر برخی از خبرها که بدست ما می رسد،  این رقم می تواند بین ۷۰ تا ۱۰۰ نفر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به  گزارش ایرنا، قوع توفان همراه با گردباد در مرکز آمریکا زندگی ۵۵ میلیون نفر را تحت تاثیر ه و با خطر مواجه ساخته است.

شبکه خبری سی ان ان صبح امروز با انتشار این خبر افزود: استقرار یک سامانه توفانی هم اکنون پنج ایالت آمریکا را در برگرفته و برق ۱۵۷هزار مشترک قطع شده است.

ابراین گزارش ایالت های آرکانزاس، میسوری، تنسی، کنتاکی و ایلینویز در مرکز آمریکا شاهد وقوع چندین گردباد بوده اند؛ در ایالت ایلینویز شدت توفان به اندازه ای بود که یک ساختمان  توزیع کالا مربوط به شرکت آمازون را تخریب کرد.

در گزارش سی ان ان آمده است : در دو ایالت کنتاکی و آرکانزاس نیز حالت فوق العاده اعلام شده است.

**۱۳۰۲**

برچسب‌ها ایالت کنتاکی طوفان توفان ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالت کنتاکی طوفان توفان ایالت کنتاکی طوفان توفان ایالات متحده آمریکا ایالت کنتاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به  نقل از شبکه تلویزیون الجزیره، چندین دهه است که ایالات متحده مانند این روزها شاهد تظاهرات دانشجویان نبوده است. نقطه های قرمزی که روی نقشه مشخص شده، آندسته از دانشگاه های آمریکا است که پلیس به آن ها حمله ور شده و تعدادی از دانشجویان و اساتید را بازداشت کرده است اما نقاط زردی که روی نقشه روشن شده، مربوط به دانشگاه هایی است که شاهد اعتراضات بوده اما موردی از برخورد خشن پلیس در آن ها ثبت نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این تظاهرات بی سابقه به منظور اعلام همبستگی با مسئله فلسطین به بیش از ۵۸ دانشگاه، موسسه و دانشکده در سراسر آمریکا راه یافته است اما تظاهرات در برخی از این دانشگاه ها قوی تر و تاثیرگذار تر بود.

دانشگاه اوهایو در ایالت اوهایو در شرق آمریکا شاهد یورش پلیس آمریکا و حمله به دانشجویان اعتصاب کننده بود و تعدادی از این دانشجویان بازداشت شدند.

دانشگاه جرج واشنگتن: در نیویورک محوطه دانشگاه جرج واشنگتن مملو از چادرهایی بود که دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه آن ها را نصب کردند. به دانشجویان بیرون دانشگاه اجازه ورود به محوطه دانشگاه داده نشد.

دانشگاه مینه سوتا: در شمال ایالات متحده دانشجویان دانشگاه مینه سوتا به تظاهرات حمایت از فلسطین ملحق شدند و توقف نسل کشی را خواستار شدند.

دانشگاه کالمر: در ایالت تگزاس دانشجویان دانشگاه کالمر به تظاهرات ادامه دادند. این دانشگاه شاهد بازداشت هایی بود که باعث نشد دانشجویان دیگر تظاهرات را از سر نگیرند.

دانشگاه آتلانتا: در دانشگاه آتلانتا در ایالت جورجیا خشونت شدید بود. نیروهای امنیتی تعدادی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی را بازداشت کردند اما این بازداشت ها تظاهرات و خیزش اعتراضی را در این دانشگاه متوقف نکرد.

دانشگاه کلمبیا: مهمترین دانشگاهی که شاهد تظاهرات دانشجویی بود و در این تظاهرات پیشرو بود، دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک است. دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه شب و روز به برگزاری تظاهرات ادامه می دهند و بازداشت ها سبب نشده است به تظاهرات ادامه ندهند.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کاریکاتور/ ساعت به وقت غزه / حدود ۱۴ هزار کودک فلسطینی در جنگ غزه کشته شده‌اند