Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:24:25 GMT

برنامه مراسم مذهبی حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۳۶۹۸

برنامه مراسم مذهبی حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سخنرانان مراسم قبل از ظهر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از شنبه تا چهارشنبه حجج اسلام محمدمهدی معماریان، امیربهاء‌الدین علایی‌نژاد، روح‌الله مهدی‌پور، زهیر دهقانی‌آرانی و محمود اباذری و پنجشنبه و جمعه حجج اسلام والمسلمین علی‌اصغر ثنایی و جواد ربانی اصفهانی خواهند بود.

هر روز ظهر بعد از نماز ظهر و عصر زیارتنامه حضرت معصومه(س) از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب توسط سیدمحسن بنی فاطمی، حمید محمدی، حجت الاسلام مرتضی حائری، محمد عباسیان، حجت‌الاسلام محمداسماعیل خورشیدی و محمدجواد احمدی قرائت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم سخنرانی قبل از مغرب نیز از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب توسط حجج اسلام والمسلمین مصطفی سمیعیان، سعیدی سبزواری، حسین رضایی قمی، محسن صبوری فیروزآبادی و عزیزالله رزاقی برگزار می شود و عصر پنج شنبه مراسم انس با قران کریم برگزار و عصر جمعه حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میردامادیان سخنرانی خواهد کرد.

سخنرانی شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با حضور حجج اسلام والمسلمین محمود رجبی، فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی و دارستانی دنبال می‌شود و پنج شنبه و جمعه نیز حجت الاسلام والمسلمین میرباقری سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهد بود.

دعای توسل سه شنبه شب با حضور هیأت جانبازان استان قم، دعای کمیل پنج شنبه شب با نوای حسن حیدرزاده قمی، زیارت جامعه کبیره پنج شنبه شب با نوای حجت الاسلام شهیدی و دعای ندبه صبح جمعه با نوای سیدجواد میرجعفری قرائت خواهد شد حجت الاسلام والمسملین علیرضا صادقی واعظ سخنران مراسم دعای ندبه خواهد بود.

ویژه برنامه‌های رسانه‌ای حرم مطهر در هفته پیش‌رو عبارت از برنامه خانه‌های فاطمی هر روز بعد از اذان ظهر با تفسیر دعای خمس عشر در شبکه قرآن، برنامه آستان فاطمی با قرائت زیارت نامه حضرت معصومه(س) یکشنبه ۲۱ آذر ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه قرآن، برنامه آستان فاطمی با قرائت دعای توسل سه شنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه قران و پخش زنده مراسم ایام فاطمیه حرم مطهر در روزهای پنج شنبه و جمعه بعد از نماز عشا از شبکه قرآن است.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام قم حضرت معصومه قرآن اسلام والمسلمین حضرت معصومه س حجت الاسلام حجج اسلام حرم مطهر پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا را به سِمت ریاست کل دادگستری استان قزوین و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6091211

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)