Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@04:58:57 GMT

خرید مناسب مانتو شلوار اداری از سی مد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۳۷۸۰

خرید مناسب مانتو شلوار اداری از سی مد

به نقل از سایت مانتو شلوار اداری سی مد ، استفاده لباس فرم اداری سال‌هاست ، مورد توجه همه شرکت‌ها و ارگان‌های بزرگ ، کوچک ، خصوصی و دولتی قرار گرفته و این سازمان‌ها برای نظم و جلوه مناسب با توجه به لوگو خود اقدام به تهیه لباس فرم  اداری مناسب برای کارمندان خود می‌کنند.

به گفته کارشناسان مانتو اداری سی مد نکاتی که باید در هنگام خرید مانتو شلوار اداری به آن توجه کرد به چهار بخش تقسیم می شود:

1 – پارچه

2 - مدل 

3 – برش 

4 – دوخت

پارچه: در بازار ایران انواع پارچه برای دوخت مانتو شلوار اداری موجود است که البته برای لباس فرم اداری بیشتر از پارچه های کرپ ، فاستونی ، فیونا ، مازاراتی و ترگال استفاده می شود که هر نوع از این پارچه ها چند مدل مختلف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید هنگام خرید از فروشنده لباس فرم اداری ضمانت پارچه مانتو اداری خریداری شده را بخواهید ، چون پارچه با توجه به نوع خود رنگ دهی ، دون دون شدن و پرز دهی دارد.

مدل: شما باید مدلی را انتخاب کنید که در شان یک بانوی ایرانی باشد چرا که انتخاب مدل یکی از مهمترین نکته در شیک پوش بودن خانم های شاغل است.

برش: یکی از وارد مهمتر از انتخاب مدل برش مناسب مانتو شلوار اداری است چرا که برش بد زمینه یک دوخت بد را فراهم می کند و دوخت بود موجب تنخوری نامناسب لباس اداری میشود و نتیجه آن ایستایی نامناسب لباس فرم اداری در تن فرد استفاده کننده می شود.

دوخت: دوخت در واقعه نمای کار تولید شده است هر چقدر دوزنده با تجربه تر باشد لم کار را میداند و طریقه دوخت هر پارچه که متفاوت است را میداند.

نکته: پس با توجه به موارد بالا برای تهیه مانتو شلوا اداری مناست حتما از کیفت کارهای محل خرید لباس اداری خود مطمئن شوید.

سی‌مد، نمادی از یک برند فاخر و خوشنام

پس از سالها تجربه بر آن شدیم تا با تلفیق هنر خیاطی خلاقیت و تکنولوژی هزاره سوم صنعت پوشاک، برندی را در اختیار مشتریان قرار دهیم که از لحاظ کیفیت، نوآوری و قیمت مناسب در شان نام ایران کهن باشد.

تولیدی سیمد با هدف گذاری بلند مدت و اندیشمندانه برای تامین پارچه و مواد اولیه محصولات، همکاری خود را با برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی آغاز و در این راه تلاش خود را بر اتکا به تعهد، دانش نوین و مشتری‌مداری قرار داده است.

تیم سی‌مد (30مد) تولیدکننده مانتو شلوار اداری، مقنعه اداری ، کلاه مهمانداری ، روپوش پزشکی و لباس کلینیک زیبایی برای جلب رضایت مشتریان، سفارشی دوزی را با نگاهی ویژه بر جزئیات در لیست خدمات خود به ارگانها و اشخاص اختصاص داده است.

 در فروشگاه‌ 30 مد در تلاش هستیم تا تجربه‌ای بدیع و نوع را از برازندگی ، شیک‌پوشی و قیمت مناسب برای شما به یادگار بگذاریم.

امروز با پیدایش ویروس منحوس کرونا در جهان و کم شدن مراجعات حضوری در فروشگاهها، بیشتر فروشگاه‌های معتبر فروش مانتو شلوار اداری مانند برند مانتو اداری سی مد، فروشگاه دیجی کالا، برند دیجی استایل و فروشگاه اینترنتی دنیای مد و لباس محصولات خود را به صورت اینترنت ادامه دادند. در خرید اینترنتی هم با ید به نکات و توصیه های فروشندگان توجه کنید تا یک خرید خوب داشته باشید.

در ادامه اشاره ای هم به خرید روپوش پزشکی و لباس فرم بیمارستانی میکنیم:

بهترین پارچه برای تولید روپوش پزشکی و لباس کلینیک زیبایی پارچه ترگال کجراه است که تولید ایران و داریا بهترین کیفیت است . از پارچه ترگال ساده ، بروجرد و کتان هم لابس بیمارستانی دوخته می شود اما توصیه روپوش پزشکی سی مد پارچه ترگال کجراه می باشد.

چرا برای دوخت روپوش بیمارستانی از پارچه ترگال استفاده منیم؟

پارچه ترگال کجرا دارای مقاومت بالا در برابر شستشو بود و بصورت روزانه میتوان آن را بشویید. قیمت مناسب ان هم یکی از گزینه های انتخاب این پارچه برای تولید روپوش است . نکته دیگر رنگ بندی این پارچه اس که تنوع بالایی دارد . از همه مهمتر که از این پارچه برای دوخت روپوش بیمارستانی استفاده می شود تولید دخل کشور است.

برای خرید مانتو شلوار اداری و لباس سالن زیبایی با بهترین کیفت به تولید مانتو اداری سیمد به آدرس www.30mod.com    . 02188971812 مراجعه فرمایید. کد خبر 1581722

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مانتو شلوار اداری لباس فرم اداری مانتو اداری روپوش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید

 

محسن گرجی مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما در زنجیره تامین بخش هایی را بیش از اندازه محدود کرده ایم در حالی که باید سیاست صنعت نساجی را تأمین کنیم، ما در زنجیره این صنعت یک محدودیت هایی داریم.  

 او گفت: به طور کلی در حوزه واردات پارچه باید محدودیت های بیشتری را اعمال کنیم تا ظرفیت تولید های داخل کشور فعال تر شود، ما در تأمین مواد اولیه صنعت پارچه کشور مشکلی نداریم.  

 گرجی بیان کرد: سال گذشته، یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلار واردات داشتیم که از این رقم ٧٠٠ میلیون دلار به پارچه اختصاص دارد.

او در خصوص حوزه فرش های ماشینی گفت: در حوزه فرش ماشینی تا یک میلیون دلار ظرفیت صادرات وجود دارد، اما افزایش صادرات نیاز به مجموعه اقداماتی دارد. بحث بازگشت ارز هم باید اصلاح شود که یکی از مهم ترین موانع است.

گرجی اضافه کرد: صادرات فرش ماشینی حدود ۲۸۰ میلیون دلار بوده که حدود یک سوم از کل ۷۰۰ میلیون دلار صادرات در دفتر نساجی و پوشاک را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • شمش خم کن چیست؟