Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان یزد، ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار را مهم و اثر گذار برشمرد و گفت: در این ستاد وضعیت مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار مورد پایش و نظارت سریع و به‌موقع قرار می‌گیرد. خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد در نشست ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار اظهار کرد: بانک اطلاعات مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار می‌تواند در موضوع نظارت، پایش و برخورد سریع و به موقع دستگاه‌های انتظامی و امنیتی جهت شناسایی، دستگیری و تأمین نظم و امنیت در جامعه بسیار موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این بانک اطلاعاتی باید پرونده کامل شخصیت مجرمان حرفه‌ای و سابقه ‌دار بارگزاری و دسترسی از آن در اختیار قضات نیز قرار گیرد تا در صدور احکام به سابقه متهمان نیز توجه جدی شود.
دهشیری، با اشاره به حوادث اخیر در استان یزد گفت: باید در خصوص متهمان جرائم نوظهور نیز با توجه به ابعاد مختلف پرونده تحقیقات جامع و کامل صورت گیرد.
وی با اشاره به فراگیری حضور در فضای مجازی به سبب شرایط حاضر، تصریح کرد: باید علاوه بر فضای حقیقی، فضای مجازی نیز با هدف پیشگیری از جرم، مورد رصد قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: امکان جستجو در بستر فضای مجازی همانقدر که می‌تواند مفید باشد، اما ولنگاری این حوزه برای برخی از گروه‌های سنی پایین و افراد مریض و معلوم‌الحال مخرب است که به‌دنبال آن آسیب‌های بسیاری دامن جامعه را خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: پیشرفت‌های علم و تکنولوژی به‌ویژه گسترش دسترسی به فضای مجازی در کنار تمام تسهیلات و امکاناتی که برای بشر به وجود آورده، مخاطراتی را نیز به همراه دارد که باید با ارتقاء سواد رسانه و نظارت بر خانواده بر این مخاطرات فائق آمد.
دهشیری، قدرت نمایی و سلب آرامش و تهدید شهروندان را شاخصه اراذل و اوباش ذکر کرد و بیان داشت: ایجاد امنیت و آرامش برای عموم جامعه رسالتی است که بر عهده حاکمیت است و اجازه نخواهد داد تا افرادی از طریق فضای مجازی و حتی حضوری بر این نظم و امنیت و آرامش خلل ایجاد کنند. بیشتر بخوانید: تاکید دستگاه قضایی خراسان شمالی بر کنترل مجرمین حرفه ای، خطرناک و سابقه دار   انتهای پیام/ برچسب ها: فضای مجازی مجرمان حرفه ای دستگاه قضایی یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فضای مجازی مجرمان حرفه ای دستگاه قضایی یزد مجرمان حرفه ای و سابقه دار فضای مجازی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری

به تازگی شیوه عجیب و غریب اعتراض کارگران چینی به دستمزدهایشان در فضای مجازی پربازدید شد. در ویدیوها و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، جوانان چینی بدترین لباس‌های خواب و دمپایی‌های خود را می‌پوشند تا در اعتراض به همه چیز، از مدیران غیرحرفه‌ای و شرایط کاری بد گرفته تا دستمزد کم و ساعت‌های کار طولانی، به سمت محل کار خود حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • ۳ پرونده در دادسرای مشهد در خصوص جرایم انتخاباتی تشکیل شد
  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است