Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از رسانه های انگلیسی، یافته های نظرسنجی موسسه "یوگاو" حاکیست که میزان محبوبیت این رهبر محافظه کار در حال حاضر به منفی ۴۲ درصد رسیده است و فقط ۲۴ درصد از مردم انگلیس نظر مساعدی نسبت به وی دارند.

نتایج جدید، افت ۱۱ درصدی از آخرین نظرسنجی موسسه یوگاو در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) را به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرسنجی جدید تنها چند روز پس از نظرسنجی موسسه تحقیقاتی اوپینیوم انجام شد که در قالب آن، اکثر افکار عمومی بر استعفای نخست وزیر از مقام خود دلالت داشت.

این نتایج منفی در پایان یک هفته پرمشغله برای جانسون و حزب محافظه کار انگلیس رقم می خورد؛ در حالی که انتشار گزارش های مربوط به برگزاری میهمانی کریسمس در دسامبر سال گذشته در دفتر کار نخست وزیری در حالی که آن زمان سراسر کشور در قرنطینه بود، همچنان ادامه دارد.

نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه پس از انتشار ویدئویی از کارکنان دفتر وی در حال تمسخر و خنده درمورد یک جشن بزرگ که در جریان قرنطینه کریسمس سال گذشته در ساختمان نخست وزیری برگزار شده بود و زمانی که برپایی این گردهمایی ها ممنوع بود، عذرخواهی کرد.

ویدئویی که از شبکه آی تی وی پخش شد، آلگرا استراتون سخنگوی وقت جانسون را در سال ۲۰۲۰ نشان می دهد که در یک تمرین برای کنفرانس مطبوعاتی درمورد پاسخ به یک سوال احتمالی درباره این میهمانی، شوخی می کرد و لطیفه  می گفت.

زمانی که این میهمانی برگزار شد، دهها میلیون نفر در سراسر انگلیس از دیدار خانواده و دوستان نزدیک خود در جریان مراسم کریسمس منع شده بودند.

واکنش ها به این ویدئو تند و تیز بود، به طوری که بسیاری از مردم انگلیس با هجوم به توئیتر از این بابت ابراز انزجار کردند که ساکنان داونینگ استریت (نخست وزیری)  ظاهرا به زیرپاگذاشتن قوانین می خندند. برخی نیز پرسیدند که در صورت اعمال محدودیت های بیشتر کرونایی از سوی دولت جانسون، آیا باید از آن تبعیت کرد یا نه.

با این همه، جانسون تنها سیاستمدار بزرگی نیست که از کاهش محبوبیت رنج می برد. با وجود کسب نتایج بهتر از سوی حزب کارگر انگلیس در نظرسنجی ها، کر استارمر رهبر این حزب از جایگاه پایینی در اذهان عمومی برخوردار است، به طوری که میزان محبوبیت استارمر  منفی ۱۴ اعلام شده است.

این میزان برای لیز تراس وزیر امور خارجه انگلیس منفی ۲۲ است، اما نامحبوبتر از شخص نخست وزیری، پریتی پاتل وزیر کشور بریتانیاست که نرخ محبوبیت وی روی منفی ۴۷ مانده است.

جانسوی همچنین در میان هم حزبی هایش با مخالفت های شدیدی روبروست. اعضای پارلمان انگلیس نیز نسبت به محدودیت های جدید کرونایی که بتازگی برای مقابله با سویه اومیکرون اعمال شده است، خشمگین شده اند.

به موجب این تمهیدات جدید، افرادی که قصد ورود به مجامع و مراسم عمومی در ابعاد بزرگ را دارند باید ماسک بزنند و گواهی واکسیناسیون ارائه دهند.

برچسب‌ها انگلیس کریسمس قرنطینه بوریس جانسون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انگلیس کریسمس قرنطینه انگلیس کریسمس قرنطینه بوریس جانسون نخست وزیری نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه متاسفانه حدود ۸۰ درصد نماد‌ها سرخ پوش شدند. کاهش ارزش معاملات سهام و حق تقدم به زیر ۳ همت و بی رمقی و کم تحرکی در تابلوی معاملات مشهود است. 

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید:سهامداران بازار این بار اسیر بی تصمیمی دولت و مجلس در مورد نرخ نیما و مالیات شرکت‌های تولیدی هستند ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود ۳ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان رسید. حقوقی‌ها ۳۰۸ میلیارد تومان از حقیقی‌ها خرید کردند.

او افزود: امروز تعداد نماد‌های مثبت ۱۶۰ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۶۵۲ نماد بوده است"فولاد" با ۱۸۷۵ واحد، "فملی" با ۶۷۷ واحد و "شپنا" با ۶۴۴ واحد بیش‌ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند در نهایت شاخص کل با کاهش ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحدی به ارتفاع ۲,۲۶۸,۸۴۵ واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (12 اردیبهشت)
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز منفی شاخص‌های بازار سرمایه