Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:52:58 GMT

یک نفر دیگر در استان همدان قربانی کرونا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۴۲۶۹

یک نفر دیگر در استان همدان قربانی کرونا شد

دکتر «محمد طاهری» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین  با شناسایی ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۵۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۹ هزار و ۷۴۵ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۵ مورد بود که ۳۹ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین ۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۰ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۴۹، بهار یک هزار و ۵۶۷، تویسرکان یک هزار و ۵۸۳، رزن یک هزار و ۲۳۹، درگزین ۴۱۹ ، فامنین ۴۱۴ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۲ نفر است.

دکتر طاهری افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۸۵ نفر در ملایر،  چهارهزار و ۱۶۲ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، هشت شهرستان «همدان، تویسرکان، ملایر، بهار، فامنین، درگزین، اسدآباد و رزن» در وضعیت آبی و ۲ شهرستان «نهاوند و کبودراهنگ» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا شهر همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا شهر همدان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: شهرستان رزن در دومین سال متوالی در تحقق اشتغال رتبه نخست استان همدان را کسب کرد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش سامانه رصد، شهرستان رزن شاهد تحقق ۱۴۲ درصدی در حوزه اشتغال است.

وی تعهد اشتغال  امسال شهرستان رزن را ۱۳۰۸ نفر برشمرد و تصریح کرد: در این رابطه به دنبال تحقق اشتغال بیش از تعهد خود هستیم و برای تحقق اشتغال ۱۸۵۶ نفر برنامه‌ریزی شده است.

غفاری‌آثار اضافه کرد: شهرستان رزن توانسته است رتبه نخست در دومین سال متوالی را در حوزه اشتغال کسب کند و با اختلاف ۲۰ درصدی نسبت به شهرستان دوم در سطح استان قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به رتبه نخست رزن در مقاوم‌سازی مسکن تصریح کرد: شهرستان رزن رتبه نخست مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن را در سطح کشور داراست و شاخص بهسازی مسکن روستایی رزن در سامانه بهسازی بنیاد مسکن ۱۰۶ درصد ثبت شده است.

غفاری‌آثار افزود: در سال گذشته ۹۲ درصد تسهیلات بنیاد مسکن شهرستان در زمینه تسهیلات مسکن جذب شد این در حالیست که میانگین استانی در این رابطه ۶۲ درصد بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات پرداختی سال گذشته این شهرستان در رابطه با تسهیلات ازدواج خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد ۹۹۳ فقره تسهیلات ازدواج  با اعتباری افزون بر ۳۰۳ میلیارد تومان در سطح شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

غفاری‌آثار همچنین افزود: در شهرستان رزن ۱۱۷۶ فقره  تسهیلات فرزندآوری با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد تومان به زوج‌هایی که طبق قانون شامل دریافت تسهیلات بودند، پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به احداث و ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در روستاها و دو چمن مصنوعی در دو شهر رزن و دمق گفت: در سال گذشته تعداد چهار سازمان مردم نهاد در شهرستان رزن در حوزه‌های امور اجتماعی، جوانان و ازدواج تأسیس شد و تعداد سازمان‌های مردم نهاد شهرستان به  هفت سمن افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید