Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردونشینان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که اواخر دی در مسابقات جام جهانی گرجستان حضور پیدا خواهند کرد، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش برنا و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، با پایان یافتن مسابقات المپیک توکیو و گذشت بیش از سه ماه، نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر جهت حضور در مسابقات جام جهانی گرجستان از روز شنبه 13 آذر و با حضور 6 شمشیرباز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت شدگان به این اردو که تا روز اعزام به مسابقات جهانی سه مرحله اردوی 15 روزه را پشت سر خواهند گذاشت، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

علی پاکدامن، فرزاد باهر ارسباران، محمد رهبری، محمد فتوحی، نیما زاهدی و امیرحسین شاکر در غیاب مجتبی عابدینی مصدوم که بعد از بازی های المپیک به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان مشغول به کار شد، اردونشینان این تیم را تشکیل می دهند.

همچنین امین قربانی که پیش از استعفای پیمان فخری به عنوان مربی در کنار تیم سابر بود، به طور رسمی به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کرده و به همراه رضا پیکرآرا کادر فنی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است تمرینات سابریست ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در دو بخش فنی و بدنسازی در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.

مسابقات جام جهانی شمشیربازی گرجستان 24 دی ماه سال جاری آغاز می شود و تیم ایران با ترکیبی چهار نفره به این مسابقات اعزام خواهد شد.

برنامه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر از ابتدای سال جدید میلادی فشرده خواهد شد و اعضای این تیم با حضور در رویدادهای بین المللی پیش رو تلاش خواهند کرد تا علاوه بر حفظ رنکینگ فعلی خود، جایگاه خود را در این رنکینگ بالا ببرند تا در زمان فرا رسیدن مسابقات کسب سهمیه المپیک 2024 کار راحت‌تری را برای کسب سهمیه داشته باشند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا المپیک تیم ملی جام جهانی بازی های المپیک کادر فنی تیم ملی گرجستان ایران شمشیربازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر آکادمی ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر

به گزارش "ورزش‌ سه"، روابط عمومی باشگاه گل‌گهر اینطور به محتوای مراسمی که امروز در ورزشگاه اختصاصی آنها در سیرجان برگزار شده، پرداخته است: «طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، این باشگاه به عنوان اولین حامی و سفیر اهدای عضو در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی گردید.» 

در مراسم امروز علاوه بر اعضای انجمن اهدای عضو ایران، شاهد حضور بازیکنان و کادر فنی تیم هم هستیم. همچنین اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه، در این گردهمایی برای دقایقی صحبت کرد و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه گل گهر هم حضور داشتند.

گل‌گهر پس از پیروزی در مسابقات جام حذفی این روزها با روحیه بیشتری ادامه مسابقات لیگ برتر و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی را دنبال می‌کند و حالا بازیکنان و سایر اعضای باشگاه نیز در اقدامی خیرخواهانه بادریافت کارت اهدای عضو، پس از پایان زندگی به افراد دیگر زندگی خواهند بخشید.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی