Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:02:14 GMT

طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرا می ‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۴۳۴۸

طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرا می ‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد هاشمی بعدازظهر شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا افزود: اجرای این طرح به شکلی خواهد بود که به شغل، فعالیت و زندگی روزمره و کسب و کار مردم آسیب نرسد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت محیط کار برای فعالین عرصه اقتصادی و کسب و کار، برای مقابله با ویروس مرگبار کرونا ضروری است، گفت: سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در محیط مدارس و کلاس درس و کارکنان ادارات مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی اظهار داشت: تعداد دانش آموزان در کلاس‌های درس باید کم بوده و پروتکل‌های بهداشتی، رعایت شده و برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از عادی انگاری و تجمعات خودداری شود.

وی تصریح کرد: باید کنترل و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی بیشتر شود و در مدارس به سیستم تهویه کلاس‌ها توجه داشت.

هاشمی افزود: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا نظارت و کنترل بر تالارها، باغات و سالن‌های مراسمات عروسی ضروری است.

وی تصریح کرد: کرونا شکل پیچیده‌ای دارد و شرایط کنونی را باید آرامش قبل از طوفان بدانیم و در این راستا طرح مدیریت هوشمند کرونا برای اجرای دقیق دستورالعمل‌های اجرایی در دستگاه‌ها، ادارات و اصناف اجرا می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه این طرح برای اجرای دقیق و صحیح شیوه نامه‌های بهداشتی در همه سطوح جامعه شامل همه ادارات، فروشگاه‌ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، تالارها، مراکز عملی نظیر مؤسسات آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از فردا آغاز می‌شود، گفت: این طرح به مرور در همه سطح استان تعمیم می‌یابد و هدف از اجرای آن، حفظ شرایط موجود، کاش شیوع بیماری و ارتقای ضریب سلامت مردم استان در برابر بیماری کرونا است.

کد خبر 5372889

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد سید جواد هاشمی شیوع کرونا بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز پرستار خطبه های نماز جمعه مطالبات مردم لرستان از دولت روز دانشجو سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان سانحه تصادف کرمانشاه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود