Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از صادرات ۷ هزار تن مرکبات از این شهرستان به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش بازارنیوز، سید اسماعیل علوی اظهار داشت: تاکنون ۷ هزار تن مرکبات از شهرستان میاندورود به خارج از کشور صادر شد.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۷ هزار و ۴۶۱ هکتار باغ مرکبات است، ادامه داد: صادرات مرکبات از این شهرستان به کشور‌های ارمنستان، آذربایجان، ازبکستان و عراق در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علوی «سلامت» و «مرغوبیت» را دو ویژگی مهم مرکبات این شهرستان برشمرد و گفت: به همین دلیل هم تقاضا برای صادرات به خارج از کشور و یا ارسال به دیگر استان‌ها از این شهرستان زیاد است.

این مسئول با بیان اینکه کیفیت محصول و شکل و بسته‌بندی آن در بازار‌های جهانی بسیار مهم است و باید مورد توجه ویژه صادرکنندگان قرار گیرد، خاطرنشان ساخت: باید هزینه تولید را کاهش و با افزایش بهره‌وری عوامل تولید و افزایش عملکرد در واحد سطح فرصت رقابت را مهیا کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود یادآور شد: از ۷ هزار تن مرکبات صادر شده، حدود ۸۰ درصد آن تامسون بود.








/موج

برچسب ها: مرکبات ، میاندورود ، صادرات لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PwU

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مرکبات میاندورود صادرات ۷ هزار تن مرکبات خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود