Web Analytics Made Easy - Statcounter

هتل ها در اصل یک داستان بسیار زیبا از کنار هم قرارگیری مجموعه های مختلف می باشد که می توانند تصوری بسیار زیبا را برای هر فردی ایجاد کنند، آن‌ها دیگر مکان‌های اقامتی تک بعدی در نظر گرفته نمی‌شوند، بلکه به مکان‌هایی تبدیل شده‌اند که به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا با فرهنگ منطقه‌ای که بازدید می‌کنند در تماس باشند، زمینه‌های جدیدی از دانش را باز کنند، احساس کنند، کشف کنند، استراحت کنند و حتی ساعات بسیار زیادی را به واسطه فروشگاه ها، کافی شاپ ها، رستوران و محیط های سرگرم کننده  بگذرانند!

امروزه هتل به صورت خطی یا صرفاً بر اساس زیبایی شناسی و عملکرد طراحی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برعکس، طراحی مناسب تمام جنبه‌های اقامت بازدیدکننده را، چه ملموس و چه احساسی، در نظر می‌گیرد. و البته، با یک هدف کلیدی به پایان می رسد: ایجاد تجربیات منحصر به فرد برای مسافر. در این مقاله از تیم معماری و مهندسی در مشهد این فرصت به ما داده می شود تا تمام عناصری را که یک معمار باید در هنگام طراحی یک ملک جدید در نظر بگیرد تا به یک نتیجه منحصر به فرد و جامع دست یابد، مورد بحث قرار دهیم.

یکی از دلایل موفقیت طراحی هتل ها این است که به خواسته ها و نیازهای در حال تغییر مسافران امروزی پاسخ می دهند و تجربیات منحصر به فرد و معتبری را برای مهمانان ارائه می دهند.

تجهیزات و راه اندازی هتل

از تجهیزات هتل و یا راه اندازی هتل همین بس که باید صفر تا صد لوازم و نیاز مسافران را مد نظر قرار داد چرا که لیست بلندبالایی از این موارد وجود دارند و در این مطلب نمی گنجد، اما می توان به مواردی همچون، تجهیزات اتاق های هتل و مهمانان، تجهیزات لابی، تجهیزات و ملزومات رستوران، کافی شاپ هتل، تجهیزات بخش لاندری و آشپزخانه هتل، تجهیزات فروشگاه ها، باشگاه، استخر و دیگر امکانات رفاهی اشاره کرد .

الزامات مهم برای تجهیز کردن و راه اندازی هتل مشهد

اما چطور می شود که از امکانات و تجهیزاتی که بدان اشاره شد آگاهی پیدا کرد، تجربیات بسیار زیادی در این زمینه دارد و صد البته باید به دست کسی انجام شود که در این زمینه تجربه داشته و مهارت بالایی را می تواند از خود نشان دهد تا بتواند تمامی موارد را به بهترین شکل پیاده سازی کند.

طراحی و دیزاین تجهیزات هتل

موارد زیادی وجود دارد که دست به دست می دهند و سبب می شوند که یک هتل 5 ستاره طلایی را دریافت کند و تبدیل به بهترین هتل شهر شود! نوع چیدمان، طراحی و دیزاین تجهیزات یکی از همین مواردی است که باید به آن توجه ای ویژه شود، همانطور که گفتیم در نگاه اول تاثیرگذار باشید تا ذهنیت قشنگی را برای مسافران و مهمانان خود ایجاد کنید، بیشترین هتل هایی که در دنیا ساخته شده اند، از لابی هتل پارمیدا گرفته تا آشپزخانه دیزاین و طراحی شیکی را به کار گرفته اند و همین اهمیت دادن ها آنها را از دیگران متمایز کرده است، به عنوان مثال: انتخاب رنگ مبلمان، رنگ پرده ها، تختخواب، طراحی سرویس بهداشتی و حمام، طرح رو تختی و صدها مورد دیگر می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

طراحی لابی هتل با بهترین تیم معماری در مشهد

لابی هتل تنها محل ورود و خروج مهمانان است. این اولین فضا برای پذیرایی از مهمانان است و همچنین مکانی است که مهمانان اولین تصور را از هتل دارند. لابی هتل مکانی است که میهمانان در آن تشریفات، مشاوره و نگهبانی را طی می کنند. طراحی، چیدمان و فضای منحصر به فرد ایجاد شده مستقیماً بر تصویر هتل و عملکردهای آن تأثیر می گذارد.

به عنوان مثال: یک لابی هتل به سبک مدرن متمایز با ظاهری مجلل و استفاده بی‌نقص از سنگ مرمر و سفید همراه با آثار هنری و مبلمان باورنکردنی که بسیار مطلوب هستند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای طراحی لابی هتل باشد. مسافرانی که پس از یک سفر طولانی وارد لابی هتل می شوند باید بتوانند به صورت همزمان نورپردازی و گرین وال که یک هتل بسیار شیک می باشد و با عنوان هتل تبرک می توانید در لینک از نماهای مختلف آن را مشاهده کنید، همچنین چیدمان مبلمان، استفاده از فضای سبز در معماری را به راحتی احساس کنند چرا که جدای از انتقال حس خوب به مهمانان و مسافران، ارزش اقتصادی هتل را نیز افزایش می دهد.

طراحی داخلی و دکوراسیون هتل مشهد

لابی هتل چندین نقطه را در بر میگرد ممکن است بخشی که در ابتدا مهمانان با آن مواجه می شوند، قسمت پذیرش باشد که همان طراحی پیشخوان پذیرش هتل نیز خود به تنهایی طراحی خاصی را می طلبد، سپس بخش نشیمن و چیدمان مبلمان هتل می باشد که بسیار حائز اهمیت است، دکوریجات و یا طراحی قسمت کافی شاپ نیز جزء اصلی ترین فاکتورهایی هستند که برای طراحی هتل در مشهد باید در نظر گرفته شوند.

کف لابی تقریباً 50٪ می تواند شامل کفپوش سخت مانند: سنگ مرمر یا گرانیت در طرح های موزاییکی یا تزئینی باشد. همچنین دیوارها نیز می تواند از مواردی همچون: صفحات چوبی، مرمر، آینه، فلز، سنگ، آجر، مواد بافته شده و غیره باشد.

اگر انتخاب شما برای طراحی هتل دیوارهای شیشه ای هستند، باید تمام دیوارهای شیشه ای باید از شیشه سکوریت یا شیشه لمینت با احتیاط کافی در برابر تراکم شیشه و قاب پنجره باشد.

طراحی سقف هتل در مشهد نیز می تواند از گچ سفید یا همراه با عناصر دیگری شامل: چوب، فلز و غیره باشد همچنین سقف باید با اجزایی مانند روشنایی لوسترهای شیک و لوکس، نورپردازی های مخفی باشد.

معماری سبز (گرین وال و روف گاردن در هتل)

همانطور که می دانید دیوار سبز یکی از اجزای معماری سبز می باشد که چه به صورت آزاد و چه بخشی از یک ساختمان، که به طور جزئی یا کامل با پوشش گیاهی و در برخی موارد خاک یا یک محیط رشد غیر آلی پوشیده شده است. پوشش گیاهی برای نمای سبز همیشه به دیوارهای بیرونی چسبیده است (تصور کنید در یک ایده متفاوت بخشی از نمای بیرونی هتل را اختصاص دهید به طراحی دیوار سبز!).

دیوار سبز در اصل مجموعه ای زیبا از گیاهانی است که با دقت انتخاب شده اند که می توانند با توجه به مکانی که قرار است استفاده شوند، و در عین حال در نظر گرفتن عوامل اقلیمی و محیطی ترکیب شوند. واحد مدولار با فناوری پیشرفته پشتیبانی می شود، اطمینان از مدیریت از راه دور آبیاری و کوددهی یکپارچه، حفظ سلامت گیاه روی دیوار سبز در طول زمان را تضمین می کند پس این نوع پوشش گیاهی کاملا زنده می تواند یکی از مناسبترین انتخاب های طراحی داخلی و دیزاین هتل با دیوار سبز باشد.

ایده اجرای روف گاردن در هتل مشهد یکی از جذابترین ایده هایی است که برای هتل می توان در نظر گرفت به ویژه برای هتل هایی که بام را برای در نظر گرفتن یک فضای سبز و لذت بردن مهمانان انتخاب می کنند.

بام های سبز یا همان روف گاردن ها معمولاً برای منافع اقتصادی و زیست محیطی ایجاد می شوند و کل مساحت بام را پوشش می دهند. بام های سبز با کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش باعث بهبود عایق کاری و بهره وری انرژی می شوند و یک ایده مناسب برای هتل ها می باشند و جدای از فضای لوکس و زیبایی که در اختیار مسافران، قرارهای کاری و .... قرار می دهند می توانند یک جنبه اقتصادی برای انرژی مصرفی گرمایش و سرمایش نیز استفاده شوند.

بام های سبز چندین مزیت اکولوژیکی، اقتصادی و غیره را برای محیط شهری ارائه می دهند. اینها شامل کاهش اثر جزیره گرمایی شهری، ایجاد زیستگاه طبیعی برای گیاهان و حیوانات، کاهش سطح گرد و غبار، مه دود و صدا، بهبود مدیریت آب طوفان و کیفیت آب و کاهش مصرف انرژی است. بام های سبز همچنین مشوق هایی مانند افزایش عمر بام ها و افزایش کیفیت زندگی را برای انواع ساختمان ها می توانند فراهم کنند.

تیم معماری مهندس نیما بلواسی در مشهد

سرمایه گذاری برای ساخت هتل یکی از صدها ایده ای است که افراد سرمایه گذار به دنبال آن هستند و خوب به خاطر جذب بالای توریست، مسافران حتی قرارهای کاری و یا برگزاری مراسمات خاص می توانند جنبه های اقتصادی بسیار زیادی را برای هتلدار فراهم کنند. از این رو تیم معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون جناب مهندس نیما بلواسی با تجربیات بسیار زیاد در تلاش است تا بهترین طراحی را برای انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، رستوران، هتل، کافی شاپ و ... ارائه دهد.

طراحی هتل و به ویژه طراحی لابی پارامیدا یکی از هتل های بسیار لوکس طراحی شده توسط این تیم از گزینه هایی است که توجه ای ویژه بدان می شود و با توجه به طراحی های به روز دنیای معماری بهترین طرح و ایده ارائه می شود. طراحی لابی به سبک مدرن، کلاسیک و انواع سبک های معماری از جمله دستاوردهایی است که این تیم در بهترین کیفیت، طرح و ایمنی ارائه می دهد که برای طراحی دکوراسیون و چیدمان نیز نمی توان حرفی به میان آورد چرا که تنها کافیست با مشاهده انواع پروژه های متنوعی که انجام شده، پی به بی نظیر بودن پروژه های این تیم ببرید....

کد خبر 1580057

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: منحصر به فرد طراحی داخلی بام های سبز برای طراحی طراحی هتل دیوار سبز لابی هتل کافی شاپ برای هتل بام ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد

ایسنا/قزوین کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» به تألیف «مرتضی محمدی زنجیره»، «زهرا یعقوبی» و «زهرا حبیبی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد این کتاب با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، تألیف شده است.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در رشته‌های مختلف مهندسی (مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مباحث آموزش زبان VHDL که از مهم‌ترین زبان‌های توصیف نرم‌افزار است، به عنوان واحد درسی در اکثر دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود و همچنین در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های معماری کامپیوتر تدریس و شبیه‌سازی می‌شود.

مطالب کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در سه فصل مطرح شده است که فصل اول مقدمه و آشنایی با طراحی دیجیتال است و در فصل دوم مفاهیم اولیۀ زبان VHDL بیان شده و در فصل سوم به بیان ساختارهای زبان VHDL به طور کامل پرداخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۸۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۰۸ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند به لینک B۲n.ir/s۳۴۱۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه