Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:25:09 GMT

سامانه هوشمند مبارزه با کرونا در یزد راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۵۲۰۶

سامانه هوشمند مبارزه با کرونا در یزد راه اندازی شد

به گزارش ایرنا، علی اکبر عزیزی روز شنبه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: سامانه امید که طرح محدودیت هوشمند  کرونا و برای پیگیری واکسیناسیون راه اندازی شده از فردا همزمان با سراسرکشور آغاز می شود و امکان رصد  وضعیت ابتلا و تزریق واکسن افراد از طریق سامانه وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: این سامانه در مرحله اول برای ادارات و ارگان های رسمی کشور و همچنین کارمندان راه اندازی شده که همه کارمندان موظف هستند در این سامانه ثبت نام کرده و موارد خواسته شده را وارد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی گفت: در مرحله بعد اصناف، حمل و نقل، مراکز فرهنگی و دانشگاهی، مراکز ورزشی و گردشگری وارد این سامانه خواهند شد و این سامانه در فازهای مختلف تکمیل می شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: در این سامانه هوشمند سازی کنترل ویروس کرونا و برنامه ریزی برای کنترل هوشمند انجام شده و محدویت هایی برای افرادی که واکسن نزده اند، وجود خواهد داشت. 

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وضعیت شهرهای استان، هم اکنون زرد و فقط دو شهرستان بافق و بهاباد نارنجی هستند گفت: خوشبختانه اکنون تمهیدات لازم اندیشیده شده است اما وضعیت شکننده ای وجود دارد و اگر دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین زدن ماسک ادامه پیدا نکند، شاهد وضعیتی بدتر از پیک های قبل خواهیم بود و لذا از همه شهروندان درخواست داریم کماکان موارد بهداشتی را رعایت کنند.

در این نشست تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی و همچنین طلایی مقدم فرماندار بافق و خانی فرماندار بهاباد گزارشی از اقدامات انجام شده برای پیشگیری از کرونا ارائه کردند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برچسب‌ها یزد واکسن کرونا محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد واکسن کرونا محدودیت های کرونا یزد واکسن کرونا محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام

                                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی،از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفر‌های بین شهری ایجاد می‌کند.   وی افزود: رانندگان  در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خود داری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.   رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اطمینان از آماده بکار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد