Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره خط حمله تیم فوتبال رئال مادرید به حذف شدن رقیب دیرینه این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش قدس آنلاین، حذف زودهنگام بارسلونا از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که با شکست خارج از خانه مقابل بایرن مونیخ در مرحله گروهی این رقابت‌ها رخ داد، بازتاب گسترده‌ای در دنیای فوتبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق برای همه از جمله مارکو آسنسیو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید غافلگیر کننده بوده است، اگرچه او علاوه بر غافلگیری کمی هم خوشحال به نظر می‌رسد.

آسنسیو در گفت‌وگو با گزارشگر شبکه مویستار اسپانیا در پاسخ به این سؤال که آیا حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا، او را غافلگیر کرده است، با لبخند اظهار داشت: واقعیتش این است که برای من اینکه سایر تیم‌ها چکار می‌کنند و چه نتیجه‌ای می‌گیرند، خیلی مهم نیست.

آسنسیو در ادامه نتوانست جلوی خنده‌ خود را بگیرد و افزود: با این حال همیشه یک تیم هست که دوست دارد در مرحله حذفی لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و موفق به انجام این کار نشده است. ببینیم در ادامه فصل برای آنها چه اتفاقاتی می‌افتد.

بارسلونا برای اولین بار از سال ۲۰۰۰ نتوانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و حالا باید شانس خود را در رقابت‌های لیگ اروپا امتحان کند که البته حضور در این رقابت‌ها کار شاگردان ژاوی هرناندس را در لالیگا سخت‌تر خواهد کرد، چرا که آنها پنجشنبه شب‌ها در لیگ اروپا بازی خواهند کرد و به این ترتیب فرصت استراحت‌شان برای بازی‌های لیگ کمتر خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مارکو آسنسیو رئال مادرید بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار بگیرد تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال این مسابقات مشخص شود.

 شاگردان توماس توخل سه‌شنبه این هفته در ورزشگاه خانگی‌شان روبروی این تیم به میدان رفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا شرایط در بازی برگشت در زمین حریف و در حضور هواداران این تیم برای آنها کمی دشوار به نظر برسد.

مولر با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام درباره این بازی حساس نوشت:«من هنوز هم تحت تاثیر جو فوق العاده در ورزشگاه در دیدار لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید هستم. یک تشکر ویژه از همه هواداران بایرن مونیخ برای این بازی می‌کنم.

شرایط در بازی برگشت مشخص است. تیم برنده صعود می‌کند. بنابراین این بازی در حد یک فینال است. ما چهارشنبه شب این فرصت را داریم که رویای کودکی را به واقعیت تبدیل کنیم و به فینال لیگ قهرمانان برسیم. با تمام وجود برای رسیدن به فینال بازی می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!