Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری به همراه معاون دادستان و مسئولین شهرستان راور کرمان از کشتارگاه دام و یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان بازدید کردند. خبرگزاری میزان - ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری راور کرمان در حاشیه بازدید از کشتارگاه دام و یکی از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای در شهرستان بیان کرد: در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از تخلفات بهداشتی و جلوگیری از کشتار دام‌های مولد و آبستن، از بخش‌های مختلف کشتارگاه شهرستان راور از جمله محل نگهداری دام، سالن کشتارگاه، پیش سرد کن و محوطه کشتارگاه و روند توزیع محصولات پروتئینی در فروشگاه شهر و شهروند، بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مسئولین کشتارگاه باید توجه جدی به سلامت و امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات و پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.
فرحبخش، تصریح کرد: به همت ادارات مسئول در حوزه بازار و با نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و جهاد کشاورزی شاهد عرضه منصفانه و بهداشتی محصولات پروتئینی با قیمت مناسب در سطح شهرستان می‌باشیم.
در ادامه مجتبی استوارزاده،معاون دادستان راور کرمان گفت: خط قرمز دادستانی امنیت غذایی و سلامت جامعه است و با هر گونه تخلف در زمینه کشتار غیرمجاز و دام‌های مولد و آبستن برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.
استوارزاده، افزود: فروشگاه مردم نهاد می‌تواند با توزیع کالا‌های ارزان خصوصاً گوشت و میوه از سودجویی دلالان جلوگیری کند و باعث ایجاد فضای رقابت سالم، تنظیم و کنترل بازار و در نهایت کاهش قیمت‌ها گردد.   بیشتر بخوانید: بازدید دادستان جاجرم از کشتارگاه این شهرستان   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید کشتارگاه مدعی العموم دستگاه قضایی کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید کشتارگاه مدعی العموم دستگاه قضایی کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، گفت: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


الهام تاجر افزود: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.


وی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد