Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@21:58:49 GMT

اراک، میزبان دیدار سپاهان و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۵۶۲۷

اراک، میزبان دیدار سپاهان و پرسپولیس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، درگیری‌های بعد از بازی دیدار فصل گذشته سپاهان و پرسپولیس در اصفهان باعث شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به برگزاری دیدار این دو تیم در زمین بی‌طرف برای یک فصل داد. حالا این دو تیم قرار است در هفته دوازدهم لیگ برتر به میزبانی سپاهان به مصاف هم بروند اما باتوجه به محرومیت دو تیم، این دیدار باید در زمین بی‌طرف برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، باشگاه سپاهان به عنوان میزبان اسمی این دیدار، درخواست کرده که این دیدار در اراک برگزار شود. سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا با این درخواست موافقت شده است؟، توضیح داد: با توجه به درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر برگزاری دیدار در اراک و تاییدیه هیات استان مربوطه، سازمان لیگ این درخواست را بررسی کرده و امروز(شنبه) پاسخ رسمی‌مان را به این موضوع می‌دهیم. به نظر مشکلی بابت برگزاری بازی در اراک وجود ندارد.

منبع: ایسنا پربیننده ترین کدام فوتبالیست ها در خانه های گران زندگی می کنند؟ گل‎زنی سردار آزمون به چلسی + فیلم نجات یک نفر از پای چوبه دار توسط علی دایی + عکس سلیمانی: گل دوم هوادار با دست به ثمر رسید اما گل اول درست بود بازتاب رسانه اروپایی از گلزنی ایرانی‌ ها به چلسی + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال اراک تیم فوتبال سپاهان سازمان لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش رأی بازی پرسپولیس و سپاهان در خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت و بر این اساس دیدار این دو تیم در فصل آتی صرفا با حضور بانوان برگزار خواهد شد.

این اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که چنین حکمی صادر می‌شود و این رأی بی‌سابقه، تقابل این دو تیم در فصل آینده را به یکی از خاص‌ترین بازی‌های لیگ برتر ایران تبدیل خواهد کرد.

در دیدار پرسپولیس و سپاهان اتفاقاتی بین سکوهای بانوان پرسپولیسی و همچنین هواداران تیم میهمان رقم خورد که واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و حالا با این رأی تاریخی از سوی کمیته انضباطی همراه شده است.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

"برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به‌عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند."

این در حالی است که هر دو باشگاه به دلیل اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه آزادی به 200 میلیون تومان جریمه نیز محکوم شدند که باید آن را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کنند.

نکته مهم اینکه هر دو باشگاه امکان اعتراض به این حکم را خواهند داشت، اما با توجه به بدیع بودن این حکم شاید آنها چندان تمایلی نیز به اعتراض نداشته باشند تا دیدار فصل آینده پرسپولیس و سپاهان در فضایی کاملا متفاوت برگزار شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان