Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در اصفهان اظهار داشت: باید دید هزینه هر فرد برای فرهنگ مملکت چقدر است و شهروندان چه میزان حاضر به سرمایه‌گذاری برای خوراک روح و تغذیه خود و خانواده‌هایشان هستند.

وی بیان داشت: لازم است برخی اوقات هزینه کنیم تا یک نویسنده بنویسید، اهل هنر قلم بزند و یک شاعر، شعر بگوید و این در حالیست که  با فراموش کردن وظایف فرهنگی و اجتماعی، اصل موضوع به مُخاطره می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی یادآور شد: در برابر همه افرادی که می‌توانند غذای روح را برای جامعه تعریف و محتوای آن را آماده کنند مسوول هستیم و باید کنار سایر هزینه‌های فرهنگی بصورت یک اصل فراموش نشدنی، سرمایه‌گذاری کنیم.

استاندار اصفهان وجه تمایز این دوره از نمایشگاه کتاب را با دوره‌های پیشین، گستره دسترسی مخاطبان و علاقمندان به کتاب از سراسر نقاط استان اعلام کرد و گفت: لازم است با ترکیب چنین مناسبت‌هایی بستر را در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی و برقراری ارتباط بین مردم با کتاب فراهم سازیم.

وی ادامه داد: با حرکت‌های پیرامونی که قبل از برگزاری نمایشگاه و در حین و بعد از آن شکل گرفته است انتظار داریم علاوه بر ارتباط مناسبت‌تر با کتاب و ارتقا فرهنگ کتابخوانی، زمینه رونق صنعت نشر و تولید کتاب نیز رونق مجدد بگیرد.

جزئیاتی از نمایشگاه کتاب اصفهان

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان امروز شنبه (بیستم آذرماه ۱۴۰۰) به صورت رسمی افتتاح می‌شود،  بیش از ۱۱۰۰ ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان حضور دارند که از این تعداد ۵۰ ناشر اصفهانی هستند؛ همچنین حدود ۱۰۰ عنوان برنامه‌ فرهنگی برای اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان پیش بینی شده است که در هر شهرستان به صورت فیزیکی اجرا خواهد شد.

براساس اقدامات صورت گرفته هزینه ارسال مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان رایگان خواهد بود و هزینه ارسال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناشران تامین می‌شود.

 نمایشگاه کتاب امسال  به صورت مجازی برگزار می‌شود و خرید کتاب از ناشران غیرحضوری بوده و از طریق سامانه فروش صورت می‌گیردو  خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور در نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان اقدام به توزیع بن اعتباری خرید برای عموم متقاضیان استان کرده است.

 

 مخاطبان اصفهانی برای ثبت نام یارانه خرید کتاب نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان باید به آدرس اینترنتی www.bon.tibf.ir مراجعه کنند و  یارانه خرید کتاب(بن کتاب) به صورت اعتبار خرید به کدملی متقاضیان اختصاص می‌یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست و تنها متقاضیانی که آدرس پستی آن‌ها یکی از نقاط استان اصفهان باشد امکان دریافت یارانه خرید کتاب را دارند.

 سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای متقاضیان ۱۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۸۰ درصد (معادل ۸۰ هزار تومان) سهم مشارکت خریداران بوده و ۲۰ درصد (معادل ۲۰ هزار تومان) سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است،  سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب، هنگام خرید کتاب در سامانه فروش محاسبه و کسر می‌شود.

با توجه به محدودیت بودجه اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر اقدام کرده‌اند؛ از این رو پس از تکمیل ظرفیت اعتبار، امکان ثبت نام متقاضیان جدید وجود نخواهد داشت.

 افراد می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ سوالات و پیشنهادات خود را با پشتیبانی نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ مطرح کنند. از جمله ویژگی‌های نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان اجرای عدالت فرهنگی است. همچنین علاقه‌مندان به کتاب که در روستاها زندگی می‌کنند و دسترسی به اینترنت ندارند نیز می‌توانند از طریق شماره پشتیبانی  کتاب مورد علاقه خود را سفارش دهند.

«اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان» از بیستم تا بیست‌وششم آذرماه ۱۴۰۰ در وب‌سایت خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی www.ketab.ir برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۴/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان نمایشگاه کتاب کتاب اصفهان خرید اینترنتی کتاب نمایشگاه کتاب اصفهان تخفیف نمایشگاه کتاب اصفهان نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان اولین نمایشگاه مجازی کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب اصفهان خرید کتاب ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد

دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان از امروز (چهارشنبه) با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل و با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به‌کار کرد و تا چهاردهم اردیبهشت سال جاری دایر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان همراه با دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان با همت معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور شرکت‌های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت جاری ادامه دارد.

کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محورهای برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.

برگزاری این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهرها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.

ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749586

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان آغاز به‌کار کرد
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید