Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:00:24 GMT

عملیات اجرایی ۲ بوستان در شهر ساوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۶۱۴۱

عملیات اجرایی ۲ بوستان در شهر ساوه آغاز شد

شهردار ساوه در آئین آغاز عملیات اجرایی این طرح، گفت: بوستان حضرت زهرا (س) در شهرک علوی با ۲ هزار مترمربع زیربنا تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

«امیررضا یوسفیان» افزود: در شهرک علوی با مساحت ۱۰۰ هکتار که بخش زیادی از جمعیت شهر را به‌صورت متراکم در خود جای داده است اکنون ۲ بوستان در مدار استفاده قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: عملیات اجرایی سومین بوستان هم در دست انجام است و پارکی که عملیات اجرایی آن شروع شده به‌عنوان چهارمین فضای سبز این منطقه خواهد بود.

شهردار ساوه اعتبار پیش‌بینی شده برای تکمیل این بوستان را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود تا نوروز این طرح بهره‌برداری شود.

یوسفیان گفت:با بضاعت موجود شهرداری تلاش می‌شود کارهای ماندگار و در خور شأن مردم ساوه را اجرایی شود.

عملیات اجرایی یک بوستان در سه راه بیمارستان شهر ساوه کلید خورد و بلوار مدرس هم به نام پرستار تغییر کرد.
شهردار ساوه در این خصوص اظهار کرد: بوستان سلامت و بازپیرایی کل بلوار مدرس سابق یا پرستار کنونی به‌عنوان یک پارک خطی در دست انجام است.

«مهدی الیاسی»، سرپرست فرمانداری ساوه نیز گفت:این بوستان هدیه‌ای به پرستاران و کادر درمان است.

وی، با تبریک آغاز به کار شهردار جدید ساوه، اظهار داشت: ساوه به یک شهردار جهادی، ارزشی، پرکار و با دید مستضعف‌نگر نیاز دارد.

الیاسی افزود: شهر ساوه دارای ۲۲ سکونتگاه غیررسمی و منطقه حاشیه‌نشین است که اغلب ساکنان آن مردم نیازمند هستند و لازم است به این قشر خدمات شایسته ارایه شود.

ساوه دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی پس از اراک است.

برچسب‌ها کلنگ زنی ساوه طرح های عمرانی شهرداری ساوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلنگ زنی ساوه طرح های عمرانی کلنگ زنی ساوه طرح های عمرانی شهرداری ساوه عملیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد