Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت روز پرستار در مراسمی با حضور فرمانده سپاه فتح استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح از پرستاران مرکز جراحی محدود شهدای سپاه فتح در درمانگاه امام جعفر صادق یاسوج تجلیل شد.

 

سردار حمید خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان و حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح به همراه جمعی از مسئولان سپاه فتح از درمانگاه امام صادق علیه السلام یاسوج بازدید و به مناسبت روز پرستار از تلاش ها و خدمات پرستاران این مرکز درمانی با اهدای شاخه گل، لوح سپاس و هدایایی تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فتح استان در این آیین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س ) و روز پرستار، خدمات مدافعان سلامت در دوران شیوع کرونا را بسیار ارزنده توصیف کرد و گفت: کادر بهداشت و درمان همواره نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها و ارتقای سلامت عمومی جامعه ایفا می‌کنند که باید قدردان ایثارگری و فداکاری های این قشر زحمتکش باشیم. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ولادت حضرت زینب کبری (س ) و روز پرستار را به تمامی پرستاران و مدافعان سلامت تبریک گفت و افزود: در دوران شیوع کرونا نقش و اهمیت جایگاه پرستاران و مدافعان سلامت بیش از پیش نشان داده شده و این قشر فداکار برای نجات جان بیماران با تمام توان و اخلاص کامل پای کار آمدند.

حجت الاسلام حکمتی‌نیک ابراز داشت: همواره باید قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی به ویژه پرستاران  بود چرا که گاهی شرایط سخت و طاقت فرسایی را تحمل می‌کنند اما با عشق و ایثار به حرفه مقدس پرستاری ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت پرستاران فتح سپاه مدافعان سلامت روز پرستار سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت:  در حوزه معاونت بهداشتی با توجه به رایگان بودن خدمات در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۹۰۷ نفر جدید؛ دارای مشکلات روانپزشکی شناسایی شدند که برای این افراد سه هزار و ۴۰۰ خدمت روانشناختی توسط روانشناسان مراکز خدمات جامع سلامت ارائه شده است.

دکتر محمد سالاری افزود: با توجه به اهمیت ارتقای سواد سلامت روان و تاثیر آن بر بهزیستی و کیفیت زندگی انسان ها برای حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر آموزش انفرادی و برای بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت گروهی جلسات آموزشی مهارت های زندگی، مهارت های فرزندپروری، نوجوان سالم و خودمراقبتی توسط روانشناسان معاونت بهداشتی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مرکز مشاوره مبتنی بر سبک اسلامی– ایرانی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه حدود ۲ هزار خدمت روانشناختی، روانپزشکی، مددکاری، تحصیلی و آموزشی برای هزار و ۶۶۵ دانشجوی مراجعه کننده به این مرکز ارائه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی واسعی به عنوان تنها بیمارستان دارای بخش روانپزشکی در غرب خراسان رضوی، با ۴۶ تخت فعال شامل ۲ بخش مجزای روانپزشکی زنان و مردان، در زمینه بستری بیماران روانپزشکی خدمت رسانی می کند.

دکتر سالاری افزود: در سال گذشته هزار و ۶۶۰ بیمار در این ۲ بخش بستری و از خدمات روانپزشکی بهره مند شده اند که تمامی این خدمات برای تسریع در روند درمان اختلالات، افزایش مهارتها و کاهش احتمال عود بیماری صورت گرفته است.

به گفته وی در بیمارستان فوق تخصصی حشمتیه سبزوار نیز خدمات روانشناختی و سلامت معنوی به بیماران بستری در بخش‌های مختلف از جمله اطفال و قلب با تشخیص و درخواست پزشک ارائه می شود و در کلینیک ویژه دانشگاه نیز سه هزار و ۳۸۲ بیمار به صورت سرپایی از خدمات روانپزشکی بهره برده اند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان