Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،محمد قویدل،معاون متوسطه اموزش و پرورش استان گفت: آزمون مقطع متوسطه، اول دی حضوری در همه مدارس استان برگزار می‌شود.

قویدل افزود: در مدارس استان هرمزگان به دلیل برگزاری کلاس‌های حضوری، آزمون‌های مقطع متوسطه هم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: گروه بندی دانش آموزان هر مقطع تحصیلی برای برپایی آزمون نیم سال اول هم الزامی است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان افزود: حضور دانش آموزان در آزمون‌های نیمه سال تحصیلی اجباری است و در صورت موجه نبودن، غیبت در آزمون درج می‌شود.

قویدل افزود: امتحانات نهایی پایه دوزادهم متوسطه هم دوم دی آغاز می‌شود.
بیش از صدو هفتاد هزار نفردر مقطع متوسطه تحصیلی در هرمزگان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتحان دانش اموزان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید جلال موسوی خطیر معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: تاثیر سوابق تحصیلی حاصل از دروس نهایی دانش آموزان در آزمون سراسری سال بعد، با ده درصد افزایش به شصت درصد خواهد رسید.

موسوی خطیر با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در صدد حذف آزمون چهار گزینه‌ای و تشریحی نمودن آزمون سراسری در سال‌های آینده است، گفت: نخستین اقدام برای این منظور، افزایش تاثیر سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در نمرات نهایی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه شواهد نشان‌دهنده این است که برگزاری دو نوبت آزمون سراسری در سال آمادگی داوطلبان را بیشتر می‌کند و از اضطراب آنها می‌کاهد، افزود: یکی از راهبرد‌های موثر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیشتر کردن تعداد نوبت‌های برگزاری آزمون سراسری تا حذف برگزاری کنکور به شکل سنتی است.

معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با هوشمند کردن آزمون‌های سراسری، امنیت آزمون بیشتر و از تقلب کاسته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • ۴ نفر در آزمون سراسری دستگیر شدند
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده