Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماموستا محمد واوی عصر روز شنبه در آیین محفل انس با قرآن که در مسجد دارالسلام این شهرستان برگزار شد با اشاره به فضیلت های قرآن کریم و وظیفه همگانی در قبال این معجزه آسمانی اظهار داشت: قرآن کریم برای مومنین شفا و رحمت است و صفحه دل را از انواع گناهان و آلودگی ها پاک می کند و سعادت واقعی را به روح انسان می بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی مختلف جامعه افزود: متاسفانه در شرایط کنونی بسیاری از قرآن کریم فاصله گرفته و آثار معنویت و دین در بین افراد کمرنگ شده است.

امام جمعه سردشت اضافه کرد: یکی از راه های انس با قرآن کریم، نگهداری و تلاوت این معجزه الهی در خانه است نه اینکه حضور فیزیکی آن باشد بلکه بایستی بتوان آن را نیز هر روز مطالعه و قرائت کرد.

ماموستا واوی بیان کرد: تلاوت ، گوش دادن ، تدبر کردن در آیات در آیین ها و جلسات و در خانه و محل کار و حفظ آن از راه های دیگر انس با قرآن کریم است.

امام جمعه سردشت با اشاره به آثار انس با قرآن کریم اظهار کرد: افزایش ایمان و احیای روح بشر، نورانیت انسان، فضیلت ، آگاهی و بصیرت افزایی و هدایت گری جزئی از آثار پر برکت این معجزه آسمانی است.

ماموستا واوی بیان کرد: گسترش محافل انس با قرآن کریم با توجه به شرایط کرونایی نقش مهمی در فرآیند تعلیم و تربیت در خانه و بیرون از آن و حتی در مدارس در ترویج علوم قرآنی دارد.

به گزارش ایرنا، در ادامه این محفل نورانی قاریان این شهرستان به تلاوت آیات قرآن کریم پرداختند.

این محفل به همت سپاه سردشت و با حضور قاریان برتر در راستای ترویج فرهنگ حسنه قرآنی برگزار شد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی سردشت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی سردشت سازمان اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی سردشت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن کریم انس با قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

مولوی افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

مولوی ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن