Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@10:00:20 GMT

عملیات حشد الشعبی در جنوب سامراء

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۷۰۸۵

عملیات حشد الشعبی در جنوب سامراء

تیپ ۴۱ حشد شعبی روز شنبه در جنوب شهر مقدس سامراء، عملیات امنیتی با هدف تأمین امنیت زوار حرم امامین عسکرین (علیهما السلام) اجرا کرده است.

به گزارش مشرق، نیروهای تیپ ۴۱ سازمان حشد شعبی عراق امروز در جنوب سامراء استان صلاح الدین عملیات امنیتی انجام داده‌اند.

شبکه الغدیر گزارش داد که این عملیات شامل تفتیش و تأمین امنیت منطقه الصحراء در ناحیه یثرب در جنوب شهر سامراء است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات در چارچوب تشدید تلاش‌های امنیتی و اطلاعاتی تیپ ۴۱ برای ارتقای امنیت و ثبات و همچنین تأمین امنیت مجاورت پایگاه هوایی بلد و مسیر زائران حرم امامان عسکریین (علیهم السلام) صورت می‌گیرد.

امروز همچنین یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش موسوم به «امیر داعش» در نتیجه حملات هوایی عراق در تپه‌های حمرین در مرز دیالی و صلاح الدین کشته شد.

اطلاعاتی حاکی از آن است که وی در مناطق حوضه حمرین در دورترین شمال شرق دیالی به همراه یکی از همراهانش در حمله هوایی ارتش عراق در منطقه المطیبیجة در مرز دیالی و صلاح الدین کشته شد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت حشدالشعبی عراق گروه تروریستی داعش ارتش عراق داعش شهر سامراء قیمت های روز در یک نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: انسان اگر به خودسازی توجه کند، اخلاق زشت را از خود دور کرده و در مسیر پاکسازی نفس باشد موفق می‌شود اما اگر اینگونه نباشد موفقیت نخواهد داشت.

وی افزود: یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر و دوازدهم نیز سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم است، این دو قشر، مهم و اثرگذار در کشور هستند و وجه مشترکی دارند که آن کار و تلاش است که کارگر با دست و قوای جسمانی خود به مردم و جامعه خدمت می‌کند و معلم نیز با اندیشه خود خدمت انجام می‌دهد.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی کار این دو قشر مورد توجه قرار دارد و کار آنان به نوعی جهاد تشبیه شده است بنایراین وظیفه مسئولان است که امنیت شغلی کارگران و معلمان را تأمین کنند.

دهشیری تصریح کرد: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه است که برای ارج‌گذاری به مقام ورزشکار ارزشی شهید ابراهیم هادی است و اگر ورزش باارزش توأمان باشد مفید است که این ورزش ریشه در تاریخ کشور دارد و هرچه بیشتر توسعه یابد خوب است.

وی بیان کرد: مدح امام علی در این ورزش بیان می‌شود و این‌ها ستودنی است، در منطقه اردستان با کمبود امکانات این ورزش جای گرفته و نوجوانان را جذب کرده، ۱۵ سال است که کلنگ این زورخانه زده شده و هنوز نیز تکمیل نشده که امید می‌رود با همکاری مسئولان و خیران این مکان آماده شود.

امام جمعه اردستان ادامه داد: در جنگ تحمیلی پنج‌هزار ورزشکار به شهادت رسیدند که این ارزشمند است و باید ستایش کرد، امید می‌رود برای ورزش و تفریح جوانان بستر مناسبی فراهم شود و در فضای مجازی و حقیقی مشوق اینان باشیم.

دهشیری با اشاره به هفته سلامت، اضافه کرد: برای مشخص شدن برخی بیماری‌ها اقدامات خوبی توسط بهداشت شهرستان صورت گرفته، سلامت جامعه موجبات شادی و نشاط را فراهم می‌کند و خوب است زودتر بیماری‌ها تشخیص داده شده و درمان شوند.

وی یادآور شد: روز ملی خلیج فارس را نیز داریم، بعد از ۱۱۷ سال اشغال کشور توسط پرتغالی‌ها، خلیج فارس از چنگال آنان آزاد و به این عنوان نامیده شد که ما به این موضوع در کشورمان افتخار می‌کنیم.

امام جمعه اردستان ادامه داد: طرح نور در کشور به فرماندهی نیروی انتظامی اجرا می‌شود که دعوت به عفاف و حجاب می‌کند و مورد تأیید رهبری و سران قوه و عموم مردم نجیب قرار گرفته است.

دهشیری خاطرنشان کرد: حجاب امر شرعی و واجب شرعی بوده که قانونی نیز است و باید افراد علاوه بر دین، قانون را رعایت کنند چرا که بی‌حجابی جرم است همه باید برای اجرایی این طرح کمک کنند، منحرف کردن جوانان و از بین بردن غیرت به دنبال کشف حجاب رخ می‌دهد و نباید از کنار این‌ها به راحتی گذشت.

وی یادآور شد: بارندگی‌های بسیاری را در نقاط مختلف کشور و شهرستان اردستان داشتیم، برای پیشگیری از خسارات حریم رودخانه باید مشخص شود، دستگاه‌ها باید وظیفه خود را انجام دهند و مسیر عبور سیل باید باز باشد.

کد خبر 6089148

دیگر خبرها

  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی