Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:52:37 GMT

رانگنیک: خوش‌شانس بودیم که کلین‌شیت کردیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۷۷۰۹

رانگنیک: خوش‌شانس بودیم که کلین‌شیت کردیم

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، می گوید نوریچ هرگز مانند یک تیم پایین جدولی مقابل آنها بازی نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دومین مسابقه لیگ برتری که رالف رانگنیک هدایت این تیم را بر عهده داشت موفق شد با تک گل کریستیانو رونالدو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید نوریچ را شکست دهد؛ شیاطین سرخ حالا با 27 امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارند و به ادامه رقابت ها امیدوار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، در پایان بازی گفت: "برخی بازیکنان ما تکنیکی هستند و امروز فضای کافی برای آنها وجود نداشت بنابراین در چنین مسابقاتی باید شما از نظر فیزیکی شجاع باشید و بتوانید در آن سطح رقابت کنید. بازی بسیار سخت و فشرده ای بود. آنها خیلی خوب بودند و مانند یک تیم پایین جدولی بازی نکردند.

 

 

 

 

از ابتدا بازی را کنترل می کردیم اما همیشه بهترین راه حل های ممکن را نداشتیم. از نظر دفاعی خوب کار کردیم، از نظر تاکتیکی در نیمه اول اجازه ندادیم آنها شوت ها یا موقعیت های زیادی داشته باشند. در بین نیمه به بچه‌ها گفتم که باید سرعت و شدت بازی را افزایش دهیم. نیمه دوم کمی بهتر بود اما در پایان خوش شانس بودیم که کلین شیت داشتیم."

 

 

 

 

رانگنیک در ادامه گفت: "ما بیشترین تعداد گل را در بین 10 تیم برتر دریافت کرده‌ایم. اکنون دو کلین شیت داریم که خوب است، اما هنوز باید در خارج از خانه پیشرفت کنیم، به خصوص در مقابل تیم‌های فیزیکی یا تیم‌هایی که مانند نوریچ که از بالا حمله می کنند. سه روز دیگر یک بازی خارج خانه دیگر مقابل برننفورد خواهیم داشت که اصلاً از این آسانتر نخواهد بود."

منچستر یونایتد رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رالف رانگنیک رالف رانگنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک به بایرن مونیخ نه گفته و قرار نیست جانشین توماس توخل شود: این بهترین امروز خبر برای طرفداران بایرن مونیخ است!

بایرن مونیخ پس از آنکه مشخص شد قرار نیست توخل فصل آینده در باشگاه بماند و باید به دنبال مذاکره با گزینه‌های مختلف باشد، سراغ مربیان مطرح اروپایی رفت.

ژابی آلونسو، هانسی فلیک و حتی یولیان ناگلزمان گزینه‌های مطرحی بودند که بایرن با آن‌ها وارد مذاکره شد اما هر کدام به روشی این پیشنهاد را رد کردند. در نهایت رالف رانگنیک از هفته گذشته به جدی‌ترین گزینه بایرن تبدیل شد.

سرمربی سابق منچستریونایتد در این باشگاه عملکرد قابل توجهی نداشت و اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش در انتظار مسابقات یورو 2024 است، به گزینه مورد علاقه باشگاه آلمانی تبدیل شد.

درحالیکه گمانه‌زنی‌ها در مورد توافق بین طرفین زیاد بود، پس از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بایرن و رئال مادرید، بیلد تایید کرد که رانگنیک پیشنهاد همکاری را پذیرفته و قرار است طرفین روز گذشته یعنی چهارشنبه درمورد جزئیات با هم  گفتگو کنند.

اینطور به نظر می‌رسد که دو طرف روی جزئیات قرارداد به توافق نهایی نرسیده‌اند. در همین رابطه کریستین فالک، خبرنگار بیلد، دقایق قبل در اکس(توییتر سابق) نوشت:"رالف رانگنیک به بایرن نه گفت و جانشین توماس توخل نمی‌شود! اتریش با مربی‌اش توافق می‌کند تا بماند."

به این ترتیب در حال حاضر پرونده مربیگری رانگنیک در بایرن بسته شده و شاید در روزهای آینده یا همین امروز نام گزینه جدید جانشینی توخل از رسانه‌های آلمانی گوش برسد.

دیگر خبرها

  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • آفرین به مدیر بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک به بایرن نمی‌رود
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد